PDA

View Full Version : Gilbert Yvel vecht in Finland



Pages : 1 [2]

Sjaak
17-11-2004, 11:42
Heel dom en onverstandig wat Gilbert heeft gedaan en hoewel ik weet dat de emoties soms huizehoog kunnen oplopen moet je altijd van de scheidsrechter afblijven en dan bedoel ik ook echt altijd. Ik weet zeker dat Gilbert zijn stommiteit nu ook wel inziet en besefd dat hij in de fout is gegaan. Jammer hoor, bent benieuwd hoe dit gaat aflopen :cry:

Oh ja over de vermeende geruchten over drugsgebruik kan ik kort zijn : domme opruiende praatjes die niet bewezen zijn en derhalve dus niet waar tot het daadwerkelijk wordt bewezen. Puur speculatie dus :x

Anonymous
17-11-2004, 20:49
ttt....
ben benieuwd of mr. Yvel al iets 'verklaard' heeft... is ie de vechtsport wereld wel verschuldigd volgens mij..... ff zijn kant aanhoren.....

Thomas
17-11-2004, 20:55
ttt....
ben benieuwd of mr. Yvel al iets 'verklaard' heeft... is ie de vechtsport wereld wel verschuldigd volgens mij..... ff zijn kant aanhoren.....

Hij zal dat vast wel gedaan hebben bij de mensen die hem coachen en de mensen in zijn naaste omgeving. De vechtsportwereld is nou niet dusdanig hecht dat iedereen aan iedereen verantwoording af legt/af hoeft te leggen.

Anonymous
17-11-2004, 21:28
eeeeehhhhmmm zo'n voorval mag best uitgelegd worden..... vind je ook niet??

Ton
18-11-2004, 00:18
Dit stond op Sherdog.


Beste Martijn,

Gilbert Yvel vecht gewoon in de ArenA! Ik kan hier een heel
lang betoog houden van wat ik goed en slecht vind, maar de
eindconclusie is dat Gilbert gewoon vecht.

Vriendelijke groeten,

Simon Rutz

Wheelie
19-11-2004, 09:55
http://koti.mbnet.fi/hwi/Lehtileike.jpg

B3 lik3 M3
19-11-2004, 10:06
oooow das duidelijk.. :mrgreen:

Justinian
19-11-2004, 10:21
Wheelie, wat hebben we hieraan?
Je zou het kunnen overtypen en online laten vertalen en je er staat een foto bij.

Wheelie
19-11-2004, 10:23
HET GING MIJ OM DE FOTO, IK KAN DIE SHIT OOK NIET LEZEN ;)

someone
19-11-2004, 10:24
jammer wheelie had toch verwacht dat je dat wel kon :roll:

Daniel
19-11-2004, 10:27
in ieder geval bedankt voor de foto wheelie :thumbs:

Ralph
19-11-2004, 10:47
Gilbert ziet er wel weer beter afgetraind uit!! Pluspuntje bij deze hele situatie.

Justinian
19-11-2004, 10:58
Ralph = correct!

}|^-_-^|{
19-11-2004, 11:59
Dit stond op Sherdog.


Beste Martijn,

Gilbert Yvel vecht gewoon in de ArenA! Ik kan hier een heel
lang betoog houden van wat ik goed en slecht vind, maar de
eindconclusie is dat Gilbert gewoon vecht.

Vriendelijke groeten,

Simon Rutz

haha, de overweging is natuurlijk:

of: ruggengraat tonen en laten zien dat je hart voor de sport hebt...
of: centen verdienen...

bedankt voor de duidelijkheid simon!!! :thumbs:

Anonymous
19-11-2004, 12:06
Als Simon dit echt geschreven heeft en dit meent, dan valt hij me zwaar tegen.
Er zou toch minstens een soort afkoelingsperiode moeten worden ingesteld voor IJvel, want dit kan toch niet zomaar vergeten worden.

Ik heb ook medelijden met de scheids die de ring in gaat of gaat Simon dat zelf doen ???

Justinian
19-11-2004, 12:09
Hoe lang zou die afkoelperiode moeten zijn dan? Het gala in de ArenA duurt nog wel een tijd namelijk.

Wheelie
19-11-2004, 12:11
Als Simon dit echt geschreven heeft en dit meent, dan valt hij me zwaar tegen.


het bericht is inderdaad van Simon Rutz

Anonymous
19-11-2004, 12:13
Daar heb jij weer gelijk in, maar een jaar schorsing c.q. afkoelingsperiode zou voor mij toch wel een minimum zijn.
Ook zou ik in het contract opnemen dat elke vorm van onsportief gedrag betekent dat er niet uitbetaald wordt 8) scheelt hem nog poen ook !

MB667
19-11-2004, 12:27
Paul, effuh een oftopic vraagje, wat als Bob Schreiber zo door het lint was gegaan. Keurde je het dan ook zo sterk af, of was je dan toch iets milder in je antwoorden?

}|^-_-^|{
19-11-2004, 12:43
Paul, effuh een oftopic vraagje, wat als Bob Schreiber zo door het lint was gegaan. Keurde je het dan ook zo sterk af, of was je dan toch iets milder in je antwoorden?

ik denk dat bob de scheids nooit een haar zou krenken, maargoed, als dat wel zou gebeuren, dan zou ik het zeker afkeuren. voor de duidelijkheid: het zou goed voor de sport zijn als IEDEREEN die iemand onreglementair mishandelt in de ring minstens een jaar niet in Nederland mag vechten.

ik zou hem in ieder geval niet gaan lopen verdedigen door te gaan zeggen dat die scheids hem uitdaagde en dat zijn tegenstander een rascist is. :twak:

makavelli
19-11-2004, 12:46
Paul, effuh een oftopic vraagje, wat als Bob Schreiber zo door het lint was gegaan. Keurde je het dan ook zo sterk af, of was je dan toch iets milder in je antwoorden?

Ik denk dat dat voor paul weer een heel ander verhaal zou zijn

}|^-_-^|{
19-11-2004, 16:33
Paul, effuh een oftopic vraagje, wat als Bob Schreiber zo door het lint was gegaan. Keurde je het dan ook zo sterk af, of was je dan toch iets milder in je antwoorden?

Ik denk dat dat voor paul weer een heel ander verhaal zou zijn

:roll:

jasperchain
20-11-2004, 03:43
Volgens mij is nog steeds het hoge woord van 't hoe en waarom er niet uit, dus weet niemand nog precies waar het over gaat....althans als ik alleen afga op hetgeen wat hier gepost word. Ik vind het dus redelijk vreemd dat er allerlei conclusies getrokken worden.....we horen het vast wel een keer van een bron die ons echte duidelijkheid kan geven. Tot die tijd vind ik al die speculaties (en daarmee bedoel ik vooral wat er met Gilbert zou moeten gebeuren of iest dergelijks) maar persoonlijk.....

Siliconknight64
21-11-2004, 05:30
Zou iemand mij mischien kunnen vertellen waarom Gilbert bij Lucien weg is gegaan? Was hij naar iets anders opzoek of hadden ze mot? :?

redjuh
21-11-2004, 11:15
paul wat ben jij een zeikert zeg ongelooflijk! de scheids was tevens organisator, tevens trainer van die tegenstander. dat is al verrot. daarna loopt ie nog onterecht te zeiken op gilbert. ipvdat we achter onze nederlandse vechters staan, loop je te bleren als een kleine koter!

pisou
21-11-2004, 11:22
paul wat ben jij een zeikert zeg ongelooflijk! de scheids was tevens organisator, tevens trainer van die tegenstander. dat is al verrot. daarna loopt ie nog onterecht te zeiken op gilbert. ipvdat we achter onze nederlandse vechters staan, loop je te bleren als een kleine koter!

gewoon je grote bek opentrekken Redjuh, maar als er een post als een debiel, dan ben jij het wel.

redjuh
21-11-2004, 11:24
prima jongen

pisou
21-11-2004, 11:27
prima jongen

zie..ook weer opgelost!!!

sportfan
21-11-2004, 11:32
paul wat ben jij een zeikert zeg ongelooflijk! de scheids was tevens organisator, tevens trainer van die tegenstander. dat is al verrot. daarna loopt ie nog onterecht te zeiken op gilbert. ipvdat we achter onze nederlandse vechters staan, loop je te bleren als een kleine koter!

En de scheidsrechter was degegen die de gage dus moest betalen en Yvel en consorten heeft uitgenodigd (onder dwang??). Tuurlijk de Finse scheidsrechter is een klootzak, racist, corrupt...nee alle Finnen zijn idioten en onbetrouwbare racisten!

Achter de daden van onze NL vechters staan? Ik denk dat elke serieuze sporter (en niet de mensen achter Yvel/SS Vos natuurlijk) last heeft van plaatsvervangende schaamte.

De reactie van een Simon Rutz zegt natuurlijk genoeg over het promoten in NL; we staan dit gewoon toe. Dankzij deze geldwolven zal de sport nooit professioneel worden. Bah.

Anonymous
21-11-2004, 11:36
paul wat ben jij een zeikert zeg ongelooflijk! de scheids was tevens organisator, tevens trainer van die tegenstander. dat is al verrot. daarna loopt ie nog onterecht te zeiken op gilbert. ipvdat we achter onze nederlandse vechters staan, loop je te bleren als een kleine koter!

En de scheidsrechter was degegen die de gage dus moest betalen en Yvel en consorten heeft uitgenodigd (onder dwang??). Tuurlijk de Finse scheidsrechter is een klootzak, racist, corrupt...nee alle Finnen zijn idioten en onbetrouwbare racisten!

Achter de daden van onze NL vechters staan? Ik denk dat elke serieuze sporter (en niet de mensen achter Yvel/SS Vos natuurlijk) last heeft van plaatsvervangende schaamte.

nee we hebben mensen als Redjuh nodig, die heel genuanceerd kunnen denken.!!!!

De reactie van een Simon Rutz zegt natuurlijk genoeg over het promoten in NL; we staan dit gewoon toe. Dankzij deze geldwolven zal de sport nooit professioneel worden. Bah.

pisou
21-11-2004, 11:39
zulke mensen als Redjuh moeten er meer zijn. Die denken tenminste genuanceerd en wikken en wegen hun uitspraken tenminste zorgvuldig af!!!pffff

redjuh
21-11-2004, 11:45
waarom? ik vind dit gewoon. iedereen wil wel eens iemand een wangvledder geven (bob s.) en in de heat waarin yvel zat, midden in zo'n match, kan ik het goed begrijpen. simpel zat.

ik keur het niet goed, maar kan het wel begrijpen

sportfan
21-11-2004, 11:53
zulke mensen als Redjuh moeten er meer zijn. Die denken tenminste genuanceerd en wikken en wegen hun uitspraken tenminste zorgvuldig af!!!pffff

Op het forum als een soort van nar is het prima ja. Gelukkig is hij niet serieus met zijn uitspraken. Volgens mij is het gewoon een grappenmaker.

Anonymous
21-11-2004, 12:06
hahahahaha..jezus dat er nog mensen zijn die dit 'begrijpen'.... Ik begreep altijd dat pro's zichzelf konden beheersen...... en lees je onzin ja hij zat in het heetst van de strijd, scheids was de trainen van etc etc.... dit WAS ALLEMAAL BEKEND VAN TE VOREN!! en dus had Yvel zn rug kunnen keren.......
Het zelfde met de bekende Schreiber column.... wat laten we ons kennen zeg..... en ben blij dat er op internationaal nivo mbt het gevalletje met Gilbert zo gereageerd is en hoop dat de grote belangrijke shows ala K1 en PRIDE dit soort acties ook afkeuren.... dan maar Gilbert in de kleinere shows houden.... met zo'n mentaliteid....

ievets
21-11-2004, 12:54
a.s.c.,

wil je dan ook dat:

Ryan en Royce Gracie, Noguiera, Phil Baroni, Kevin Randleman, Valentijn Overeem, Mike Tyson, Tank Abott, Heath Herring, Bob Sapp, Kimo, Goodridge etc. of voetballers als Zinedine Zidane, David Beckham Patrick Kluivert, Raphael van de Vaart, Stijn Vreven, Roy Keane, Richard Knopper, Raoul etc. of elke ijshockey, rugby, basketbal zelfs tennis speler (alleen weet ik daar geen namen bij )

voor altijd geschorst worden voor incidenten waarbij de scheids geduwd, geslagen of genegeerd werd


JA

redjuh
25-11-2004, 18:08
paul wat ben jij een zeikert zeg ongelooflijk! de scheids was tevens organisator, tevens trainer van die tegenstander. dat is al verrot. daarna loopt ie nog onterecht te zeiken op gilbert. ipvdat we achter onze nederlandse vechters staan, loop je te bleren als een kleine koter!

En de scheidsrechter was degegen die de gage dus moest betalen en Yvel en consorten heeft uitgenodigd (onder dwang??). Tuurlijk de Finse scheidsrechter is een klootzak, racist, corrupt...nee alle Finnen zijn idioten en onbetrouwbare racisten!

Achter de daden van onze NL vechters staan? Ik denk dat elke serieuze sporter (en niet de mensen achter Yvel/SS Vos natuurlijk) last heeft van plaatsvervangende schaamte.

De reactie van een Simon Rutz zegt natuurlijk genoeg over het promoten in NL; we staan dit gewoon toe. Dankzij deze geldwolven zal de sport nooit professioneel worden. Bah.

zo sportfan.... now what

Justinian
25-11-2004, 18:16
Redjuh doe aub ff normaal. Sportfan heeft in de andere topic zelfs zijn excuses aangeboden. Het is netjes dat hij openlijk aangeeft dat hij terug komt op zijn eerdere uitspraken, zouden meer mensen moeten doen.

redjuh
25-11-2004, 18:18
niet gezien sorry

Justinian
25-11-2004, 18:19
In that case, my bad :wink:

redjuh
25-11-2004, 18:20
mine 2

sportfan
26-11-2004, 10:33
paul wat ben jij een zeikert zeg ongelooflijk! de scheids was tevens organisator, tevens trainer van die tegenstander. dat is al verrot. daarna loopt ie nog onterecht te zeiken op gilbert. ipvdat we achter onze nederlandse vechters staan, loop je te bleren als een kleine koter!

En de scheidsrechter was degegen die de gage dus moest betalen en Yvel en consorten heeft uitgenodigd (onder dwang??). Tuurlijk de Finse scheidsrechter is een klootzak, racist, corrupt...nee alle Finnen zijn idioten en onbetrouwbare racisten!

Achter de daden van onze NL vechters staan? Ik denk dat elke serieuze sporter (en niet de mensen achter Yvel/SS Vos natuurlijk) last heeft van plaatsvervangende schaamte.

De reactie van een Simon Rutz zegt natuurlijk genoeg over het promoten in NL; we staan dit gewoon toe. Dankzij deze geldwolven zal de sport nooit professioneel worden. Bah.

zo sportfan.... now what

Redjuh, beetje te weinig zuurstof gehad bij je geboorte? Ik blijf bij mijn standpunt dat je nooit en te nimmer een scheidsrechter mag slaan. Echter ik heb in de andere topic aangegeven dat ik na het zien van het filmpje de reactie (hoe fout deze ook is) van Yvel wel begrijp. Het was overduidelijk dat de scheidsrechter een aangeslagen vechter beschermde.

Ik snap alleen niet zo goed waarom ik me bij JOU zou moeten excuseren? Maar als je dat heel graag wilt doe ik dat bij deze. Ik zal tevens mijn excuses in een PM naar je doen toekomen zodat jij weer je nachtrust vind.

}|^-_-^|{
26-11-2004, 17:33
paul wat ben jij een zeikert zeg ongelooflijk! de scheids was tevens organisator, tevens trainer van die tegenstander. dat is al verrot. daarna loopt ie nog onterecht te zeiken op gilbert. ipvdat we achter onze nederlandse vechters staan, loop je te bleren als een kleine koter!

*}|^-_-^|{ pakt zijn lijstje met potentieel serieuze gesprekspartners en streept met een glimlach redjuh door*

Anonymous
26-11-2004, 18:19
redjuh, en anderen, laten wel hun echte kant zien..... niet normaal..hahahaha... en de redenen die ze noemen om dit 'goed te praten' zijn nog lachwekkender..... ongelooflijk dit...en zoals iemand anders al postte..... hoe verwacht je dat het mainstream publiek het gaat accepteren als 'wij' alleen alle negatieve dingen bevestigen....

harry
26-11-2004, 20:03
redjuh, en anderen, laten wel hun echte kant zien..... niet normaal..hahahaha... en de redenen die ze noemen om dit 'goed te praten' zijn nog lachwekkender..... ongelooflijk dit...en zoals iemand anders al postte..... hoe verwacht je dat het mainstream publiek het gaat accepteren als 'wij' alleen alle negatieve dingen bevestigen....

Wie verwacht dat dan?
En welke andere kant bedoel je dan?Ik heb mijn mening en idee, jij de jouwe.
Maakt dat ons minder ofzo meningen verschillen nu eenmaal.
En dit gebeurt overal, kijk ff in de telegraaf van vandaag, zelfs bij korfbal.
Het zijn soms "net" mensen in de ring.

}|^-_-^|{
26-11-2004, 21:51
gelukkig, dan wil ik niemand meer horen over dat het over andere sporten niet geschreven wordt.

harry
26-11-2004, 21:58
gelukkig, dan wil ik niemand meer horen over dat het over andere sporten niet geschreven wordt.

Presies :wink:

Ok het was geen scheids maar het is maar om aan te geven dat de gemoederen welleens hoog op kunnen lopen...

Hier het stukkie uit de Telegraaf:

Agressieve korfballer

Van onze correspondent

ENSCHEDE, vrijdag
Een 31-jarige korfballer uit Amsterdam is op verzoek van de politie Twente aangehouden voor de mishandeling van een 29-jarige man uit Borne.
De twee hadden ruzie gekregen tijdens een korfbalwedstrijd in Enschede. :roll: :roll: :roll:

}|^-_-^|{
26-11-2004, 22:12
oei, dat is niet mals

Anonymous
27-11-2004, 11:45
lol.....