PDA

View Full Version : Guru... Kom der maar in kerel.



Biiyen
23-05-2007, 08:09
Veeg even het schuim van je bek en ga los op het volgende:

Marokkanen verpesten Jong Nederland Vs Jong Marokko

Het chaotisch verlopen duel tussen Jong Oranje en Jong Marokko (0-2) is vanavond na afloop compleet uit de hand gelopen. Honderden Marokkaanse fans bestormden het veld, gooiden met stoeltjes en hoekvlaggen en sloopten ook andere onderdelen van het stadion, zoals doelen en reclameborden.


De autoriteiten waren hier duidelijk niet op berekend. Een kleine groep veiligheidsmensen probeerde de orde te herstellen, maar werden in het nauw gedreven. Zelfs de spelers van Jong Marokko kregen het er benauwd van.
Stadionspeaker
Al in de eerste helft zag de Belgische scheidsrechter zich genoodzaakt het duel een paar keer stil te leggen om de stewards de gelegenheid te geven opgeschoten voetbalsupporters van het veld te halen. Die waren eenvoudigweg over de omheining geklommen en maakten een rondje over het veld.
In de tweede helft vloog al een aantal stoeltjes het veld op als reactie op de goals die Marokko maakte. Een aantal ballenjongens en -meisjes werd in de tweede helft uit voorzorg van het veld gehaald. De stadionomroeper had vlak na rust al aangegeven, in het Nederlands en Marokkaans, dat bij verdere overtredingen de wedstrijd zou worden gestaakt. Dat dreigement werd echter niet uitgevoerd

Biiyen
23-05-2007, 08:10
Voetbal is oorlog! Het duel tussen Jong Oranje en Jong Marokko is volledig uit de hand gelopen (http://www.nieuwnieuws.nl/archives/2007/05/duel_jong_oranje_eindigt_in_ch.html). Marokkaanse hooligans bestormden het voetbalveld, smeten met hoekvlaggen, stoeltjes en reclameborden. Zelfs de spelers van Jong Marokko moesten rennen voor hun leven. Hanneke Groenteman vraagt zich af of we zeker weten dat het Marokkanen waren. Welnu. Dat weten we. Kijk maar (http://www.dumpert.nl/mediabase/15726/18df6e52/index.html). Voor bewegende beelden klikt u hierrr (http://www.dumpert.nl/mediabase/15733/61ae9505/index.html).
UPDATE: Uitgebreid filmpje (http://www.dumpert.nl/mediabase/15739/7ee448cf/index.html) van het feestje na afloop van dit OEFEN-duel...

Mickey
23-05-2007, 08:20
Olie op het vuur voor Guru natuurlijk.
Hoewel dit soort bullshit natuurlijk ook niet helpt he?

Italian*Berlusconi*
23-05-2007, 08:42
Olie op het vuur voor Guru natuurlijk.
Hoewel dit soort bullshit natuurlijk ook niet helpt he?

x 2

Guru
23-05-2007, 15:22
Bedankt voor het posten, vrind!
De roep naar veiligheid en meer orde en handhaving zal groter worden.
We kunnen het beste de guardia civil uit Spanje inhuren om onze politiekorps les te geven hoe je efficient orde handhaaft.

B3 lik3 M3
23-05-2007, 16:23
x2

MB667
23-05-2007, 17:05
hehe!

Fr3ddy
23-05-2007, 17:47
Tja, daar sta je dan met zijn allen op dat grote voetbalveld.. maar een beetje rondjes rennen.. 'ook niet leuk..' Dan maar aan de lat hangen.. :S

chief108
23-05-2007, 18:49
voetbal = per definitie een kut sport voor zwakbegaafden
vind het geen enkel probleem als mensen daar elkaar gaan afmaken
graag zelfs, houdt ze van de straat

De man van 14K
23-05-2007, 19:12
typisch gevalletje van leipe mocro flavour

De man van 14K
23-05-2007, 19:22
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/c2fe1c78_5674147.jpg Vakantieman gezellig he


had toch mooi geweest als Pim hier was geweest he...

edit: fuck moest in ander topic

Italian*Berlusconi*
23-05-2007, 19:54
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/c2fe1c78_5674147.jpg Vakantieman gezellig he


had toch mooi geweest als Pim hier was geweest he...

edit: fuck moest in ander topic

ik denk dat Pim niet echt welkom is geweest op de ranch van Bush. Hij heeft het niet zo op kontrossers eeehhhmm homo's....

Evilman
23-05-2007, 21:34
oja.. ze leven tussen 2 culturen he..
wat hebben ze het toch moeilijk :rolleyes:
van mij mogen ze mee terug naar hun
team naar land van herkomst.

NADAT ze alles hebben opgeruimd en betaald.
Schijtvolk!

Italian*Berlusconi*
23-05-2007, 21:37
uit andere thread.


Repost.. zie http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=72177

Als ik dit zo zie... tering..
Hoop dat er op tv iets gedaan word met die foto's van dat tuig en ze allemaal opgepakt worden en zij zelf al deze shit mogen gaan betalen wat er stuk gemaakt is. Wat een teirnglijertjes zeg.

Er is altijd wel gelul met voetbal supporters, snap die emotie zoiezo niet van die mongolen die zich supporter noemen. Je verdiend er geen moer aan met dat rellen en veroorzaakt alleen maar ellende. Daar moeten ze echt strenger tegen optreden ipv een stadion verbod en ploegen jaren niet meer tegen elkaar laten spelen zoals nu bepaald is. Laat die 'hooligans' lekker opdraaien voor de schade (in alle gevallen).

Dat 'schijtvolk' gaat wel weer beetje ver vind je ook niet? net of dit het ergste wat gebeurt is in voetbal land, gebeurt bijna wekelijks wel zoiets ergens. En ik probeer niks goed te praten maar wat jij zegt is te makkelijk....helemaal in voetbal land.
Er is altijd wel gelul met voetbal supporters, snap die emotie zoiezo niet van die mongolen die zich supporter noemen. Je verdiend er geen moer aan met dat rellen en veroorzaakt alleen maar ellende. Daar moeten ze echt strenger tegen optreden ipv een stadion verbod en ploegen jaren niet meer tegen elkaar laten spelen zoals nu bepaald is. Laat die 'hooligans' lekker opdraaien voor de schade (in alle gevallen).

Biiyen
23-05-2007, 21:40
Nee het gebeurd niet wekelijks Berlusconi maar ze hebben er wel een jaarlijk ritueel van gemaakt. Eerst breken ze Kerkrade af, vorig jaar Utrecht en dit jaar Tilburg. Benieuwd welke stad volgend jaar aan de beurt is.

RNLMC
23-05-2007, 21:48
KNVB: vijf jaar geen duels met Marokko

De KNVB speelt de komende vijf jaar geen vriendschappelijke wedstrijden meer tegen Marokko.


Wangedrag
Aanleiding is het wangedrag van Marokkaanse fans in het duel Jong Oranje-Jong Marokko. De wedstrijd werd gespeeld in het stadion van Willem II in Tilburg. "Het is nu al een paar keer uit de hand gelopen. De fans van Marokko willen zich blijkbaar niet gedragen", aldus KNVB-directeur Kesler.

Afkoelingsperiode
"Het lijkt me daarom tijd voor een afkoelingsperiode voor oefenwedstrijden tegen Marokko." De KNVB zal de schade aan het Willem II-stadion vergoeden.

http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2007/05_mei/23/binnenland/Marokko-hooligans-tilburg40.gif

Evilman
23-05-2007, 21:54
Ik vind schijtvolk niet ver gaan hoor.
Als je zover verwijdert bent van gezonde normen & waarden,
en daarboven op niet tot de capaciteit beschikt om je in te
houden, en daarom dus maar vanalles moet gaan slopen dan
behoor je imo tot schijtvolk.

En dat ik dat zeg Te makkelijk?
Ik vind meedoen in een groep zogenaamd anoniem rellen makkelijk.
Het minste wat ze kunnen verwachten is dat ze zo genoemd worden.
Ena ls zulke figuren zo duidelijk in beeld zijn, lijkt het me niet meer
dan gezond dat de gemeente Tilburg die lui achterhaald en lekker laat
opdraaien voor de kosten. En dat horen ze in elke situatie zo te doen.
+ stadionverbod.

Evilman
23-05-2007, 21:57
ik denk dat Pim niet echt welkom is geweest op de ranch van Bush. Hij heeft het niet zo op kontrossers eeehhhmm homo's....

Pfff die amerikanen kijken niet zo nauw..
de top van de KKK bezoekt Iran ook om
daar de vrijheid van spreken over de holocaust
te steunen.

Vaag volk

De man van 14K
23-05-2007, 22:06
Ik vind schijtvolk niet ver gaan hoor.
Als je zover verwijdert bent van gezonde normen & waarden,
en daarboven op niet tot de capaciteit beschikt om je in te
houden, en daarom dus maar vanalles moet gaan slopen dan
behoor je imo tot schijtvolk.

En dat ik dat zeg Te makkelijk?
Ik vind meedoen in een groep zogenaamd anoniem rellen makkelijk.
Het minste wat ze kunnen verwachten is dat ze zo genoemd worden.
Ena ls zulke figuren zo duidelijk in beeld zijn, lijkt het me niet meer
dan gezond dat de gemeente Tilburg die lui achterhaald en lekker laat
opdraaien voor de kosten. En dat horen ze in elke situatie zo te doen.
+ stadionverbod.

denk niet dat het in dit geval gaat over Hooligans óf voetbal liefhebbers afkomstig uit Marocco maar gewoon medelanders met Marokkaanse roots zijn die verder nooit naar een voetbal wedstrijd gaan maar tijdens een wedstrijd tegen Nederland graag even hun onvrede uiten..

edit: tijd voor gedragsregels die je je verblijfsvergunning / 2e paspoort kosten bij overtreding

Italian*Berlusconi*
23-05-2007, 22:09
Ik vind schijtvolk niet ver gaan hoor.
Als je zover verwijdert bent van gezonde normen & waarden,
en daarboven op niet tot de capaciteit beschikt om je in te
houden, en daarom dus maar vanalles moet gaan slopen dan
behoor je imo tot schijtvolk.

En dat ik dat zeg Te makkelijk?
Ik vind meedoen in een groep zogenaamd anoniem rellen makkelijk.
Het minste wat ze kunnen verwachten is dat ze zo genoemd worden.
Ena ls zulke figuren zo duidelijk in beeld zijn, lijkt het me niet meer
dan gezond dat de gemeente Tilburg die lui achterhaald en lekker laat
opdraaien voor de kosten. En dat horen ze in elke situatie zo te doen.
+ stadionverbod.

Ben het helemaal met je eens.. behalve het schijtvolk gedeelte. 'Zij' zijn niet de enige die rellen bij voetbalwedstrijden. Nu komt het cliche weer maar ik blijf vinden dat je daardoor niet iedereen over 1 kam hoeft te scheren. Maar ik begrijp de frustratie wel hoor, en ook bijna logisch.
Met wat jij zegt zijn bijvoorbeeld italianen een schijtvolk, omdat de mafia in het zuiden de boel flink aan het verkloten is etc, maar wilt niet zeggen dat elke italiaan mafioso is. Of vergelijk ik nu te krom?

Italian*Berlusconi*
23-05-2007, 22:11
denk niet dat het in dit geval gaat over Hooligans óf voetbal liefhebbers afkomstig uit Marocco maar gewoon medelanders met Marokkaanse roots zijn die verder nooit naar een voetbal wedstrijd gaan maar tijdens een wedstrijd tegen Nederland graag even hun onvrede uiten..

idd. Gewoon relschoppertjes (wat verder los staat van marrokaan zijn, niet elke marrokaan is een relschopper) met tijd te veel die zwaar en keihard aangepakt dienen te worden. Nogmaals ik ben het helemaal eens met de frustraties, maar om dit weer in een 'wij / zij' topic te veranderen vind ik te ver gaan, en te makkelijk.

MB667
23-05-2007, 22:11
dat die lui die daar hebben huis gehouden voor de kosten op moeten draaien, lijkt me niet meer dan logisch

Italian*Berlusconi*
23-05-2007, 22:16
edit: tijd voor gedragsregels die je je verblijfsvergunning / 2e paspoort kosten bij overtreding

Zag dat je ge'edit had...
dat is het punt, meereldeel van deze jochies zijn waarschijnlijk gewoon hier geboren, dus zonder verblijfs vergunning (tuurlijk met die zijn erook en wat mij betreft mogen die idd gewoon weer terug naar where ever nadat zij schade betaald hebben) en die moeten hard aangepakt worden. Op laten draaien voor de schade en voor mijn part een opvoedings cursus (verplicht) voor de ouders.

Dat terugsturen en paspoort intrekken slaat nergens op, want hier geboren betekend gewoon dat je de NL'dse rechten hebt en NL'der bent.
Hetzelfde als ik wat zou flikken dat ik op een vliegtuig word gezet? terwijl ik hier geboren ben, gestudeerd heb etc etc? beetje krom niet? en alleen omdat mijn ouders gekozen hebben voor een dubbelen nationaliteid voor mij toen ik nog te jong was om daar over te beslissen.

De man van 14K
23-05-2007, 22:29
wat is de verhouding van diegene die hier geboren zijn en diegene die een dubbelpaspoort hebben?
ik snap ook wel dat je ze niet het land uit kan gooien maar het zou toch heerlijk zijn als er een stok achter de deur was waardoor ze zich beter gaan gedragen.

Evilman
23-05-2007, 22:31
Ben het helemaal met je eens.. behalve het schijtvolk gedeelte. 'Zij' zijn niet de enige die rellen bij voetbalwedstrijden. Nu komt het cliche weer maar ik blijf vinden dat je daardoor niet iedereen over 1 kam hoeft te scheren. Maar ik begrijp de frustratie wel hoor, en ook bijna logisch.
Met wat jij zegt zijn bijvoorbeeld italianen een schijtvolk, omdat de mafia in het zuiden de boel flink aan het verkloten is etc, maar wilt niet zeggen dat elke italiaan mafioso is. Of vergelijk ik nu te krom?


Met schijtvolk bedoel ik dus relschoppers he. Niet alle marokkanen.
Ik refereer aan waar we het over hebben. dat schijtvolk wat aan het
rellen is. Ik had dus ook schijt'hooligans' kunnen gebruiken.
Klinkt dus als een spraakverwarring hier.
Maar ik bedoel toch echt degene die het verneuken, want daar gaat
deze thread om. En hun vind ik schijtvolk :thup: Ongeacht wie het doet
en waar.

redjuh
23-05-2007, 22:38
wat mij genoeg zegt, is dat je dus toch zo onzelfverzekerd bent, zonder zelfvertrouwen en trots door het leven gaat, dat je om een freaking oefenwedstrijdje ZONDER STIJN SCHAARS, zo uit je dak gaat...

De man van 14K
23-05-2007, 22:55
dat terwijl ze woorden als "trots'' en ''respect'' ongeveer iedere 3x per zin roepen maar dat eigenlijk niet zijn of hebben..

totaal verknipt dat je je zo misdraagt inen bij een vriendschappelijke oefen interland tegen het land waar je ZELF woont.

Evilman
23-05-2007, 22:58
Ik vraag me eigenlijk wel af wat die 'echte' marokanen hiervan denken

Evilman
23-05-2007, 22:59
dat terwijl ze woorden als "trots'' en ''respect'' ongeveer iedere 3x per zin roepen maar dat eigenlijk niet zijn of hebben..

totaal verknipt dat je je zo misdraagt inen bij een vriendschappelijke oefen interland tegen het land waar je ZELF woont.

Dat noem ik gelegenheidspolitiek. Zie je vaak dat ze maar dingen gebruiken wanneer het hun uitkomt. Ook met godsdienst zie je dat vaak. Als je ervan kan profiteren is er vanalles waardoor ze recht hebben op dingen vanuit hun geloof, en ondertussen doen ze vanalles wat toch niet mag van datzelfde geloof. Hypocriete bende :thown:

redjuh
23-05-2007, 23:12
Ik vraag me eigenlijk wel af wat die 'echte' marokanen hiervan denken

toevallig op me werk 2 gesproken... naja spreek ik natuurlijk elke dag; anyway die vinden dit waarschijnlijk nog erger dan iedereen. juist nu die anti-marokkanen-storm weer een beetje is gaan liggen, krijg je dit. Dit heeft dus ook niets met moslim zijn en de islam te maken, want de Koran geeft specifiek aan wanneer je wel en geen geweld mag gebruiken.

Als je het feit op zich neemt en je laat buiten beschouwing dat het om marokkanen gaat, en je plaatst het zoals het imo hoort in voetbalgeweld, tja dan verwerp je het gedrag natuurlijk, maar zeg je er meteen bij: tja... 't is voetbal en dat soort dingen gebeuren nou eenmaal af en toe helaas.
(mijn mening)

wat die gasten van mijn werk nog het meeste tegen de borst stuitte, was het feit dat er gasten met een hez-bollah vlag en irakese vlaggen stonden. ik quote 1 van hen bijna letterlijk: 'die gasten zijn niet eens libanees of irakees, en als ze dat wel waren moeten ze terug naar hun land oprotten en lekker een bom op gaan vangen'

Muay Thai Elite
24-05-2007, 01:18
Amen to that, nondeju...

aliendwurf
24-05-2007, 02:57
Burgemeester Vreeman krijgt bloemen van Marokkanen


TILBURG - Burgemeester Vreeman van Tilburg heeft woensdagmiddag witte bloemen aangeboden gekregen van Marokkaanse jongeren die zich hadden ingezet bij de wedstrijd van Jong Oranje tegen Jong Marokko dinsdagavond.

Dat heeft een woordvoerder van de gemeente gezegd.

De wedstrijd ontaardde in een slagveld toen Marokkaanse fans het veld oprenden en het stadion van Willem II in Tilburg vernielden. De jongeren die de organisatie hadden geholpen bij de wedstrijd hebben de bloemen gegeven omdat zij zich schamen voor hetgeen er is gebeurd.

king
24-05-2007, 03:35
Ik weet het niet, ik probeer altijd te denken dat het een klein groepje marokanen is die het voor de meerderheid verpest, maar het wordt de laatste tijd toch wel erg moeilijk om daarin te blijven geloven...

Guru
24-05-2007, 04:10
Ik heb een briljant idee!
Zet de zwaarste raddraaiers in een kooi samen met Bokito.
Zend het op Talpa uit en red daarmee Talpa van de ondergang en noem het de "De Geintegreerde Kooi".
Commentaar wordt voorzien van Jack van Gelder met sidekick Youri Mulder en gastcommentaar en wedstrijdanalyse van onze man Geert Wilders.
Wedden dat mijn ideeen meer kijkcijfers opleveren dan die onze vriend John de Mol?
Als iemand zijn mobiel heeft, dan bel ik hem wel ff.

Italian*Berlusconi*
24-05-2007, 04:25
Ik weet het niet, ik probeer altijd te denken dat het een klein groepje marokanen is die het voor de meerderheid verpest, maar het wordt de laatste tijd toch wel erg moeilijk om daarin te blijven geloven...

Het is overduidelijk toch de jeugd... en ik ben het met je eens hoor maar toch is het wel zo in mijn belevenis om mij heen, en vrienden die ik heb met die afkomst.
Ik vraag me echt af waar die mentaliteit (sp misschien verkeerd, net j'tje gerookt) bij die gasten vandaan komt. Heeft verder niks met moslim zijn of geloof te maken maar er moet toch iets zijn waarom die gasten zich zo gedragen.......

Biiyen
24-05-2007, 04:35
maar er moet toch iets zijn waarom die gasten zich zo gedragen.......

Als je daar oprecht geen antwoord op kunt geven dan heb je de afgelopen jaar iets over het hoofd gezien.

De dikke nudist
24-05-2007, 04:51
Ik heb een briljant idee!
Zet de zwaarste raddraaiers in een kooi samen met Bokito.
Zend het op Talpa uit en red daarmee Talpa van de ondergang en noem het de "De Geintegreerde Kooi".
Commentaar wordt voorzien van Jack van Gelder met sidekick Youri Mulder en gastcommentaar en wedstrijdanalyse van onze man Geert Wilders.
Wedden dat mijn ideeen meer kijkcijfers opleveren dan die onze vriend John de Mol?
Als iemand zijn mobiel heeft, dan bel ik hem wel ff.

Je kan jezelf ook een ananas in je hol douwen, het op film vastleggen en de beelden verkopen aan SBS.

Als we toch loze opmerkingen gaan maken...:rolleyes:

Italian*Berlusconi*
24-05-2007, 05:00
Als je daar oprecht geen antwoord op kunt geven dan heb je de afgelopen jaar iets over het hoofd gezien.

gewoon voor de grap.. vertel jij het mij is dan...

chief108
24-05-2007, 05:47
Je kan jezelf ook een ananas in je hol douwen, het op film vastleggen en de beelden verkopen aan SBS.

Als we toch loze opmerkingen gaan maken...:rolleyes:
beter nog: we zetten Guru in zijn I love Wilders shirt (en zijn met zaad bevlekte broek met op de achterkant Pim Was Here natuurlijk) in een groot stadion vol boze Marokaanse jongeren
en dan mag hij aan hun zijn idiote standpunten gaan uitleggen

denk dat dat wel kijkcijfers gaat scoren :lol:

Italian*Berlusconi*
24-05-2007, 08:04
beter nog: we zetten Guru in zijn I love Wilders shirt (en zijn met zaad bevlekte broek met op de achterkant Pim Was Here natuurlijk) in een groot stadion vol boze Marokaanse jongeren
en dan mag hij aan hun zijn idiote standpunten gaan uitleggen

denk dat dat wel kijkcijfers gaat scoren :lol:

hahahahahaha sorry hoor maar pis bijna in mijn broek hier!

chief108
24-05-2007, 17:38
geef toe: het is een briljant concept...
kijken hoe zo'n grote bek hij dan nog heeft

ik ben d'r helemaal voor :p

Dennis
24-05-2007, 18:12
geef toe: het is een briljant concept...
kijken hoe zo'n grote bek hij dan nog heeft

ik ben d'r helemaal voor :p

Misschien komt de koningin ook nog langs, kan ie nog 1000 Euro verdienen

Muay Thai Elite
25-05-2007, 00:38
gewoon voor de grap.. vertel jij het mij is dan...

DUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHH

okee

Choechoe, hier komt de clue-trein, laatste halte ben jij:

Ligt allemaal aan de opvoeding. Die mocromannetjes worden al de baas van t gezin als ze 13+ zijn, en terroriseren vervolgens niet alleen hun gezin, maar ook de straten, en denken alles te kunnen en te mogen. Respect voor vrouwen is zowieso al een taboe bij moslims... Laat staan respect voor andermans spullen. Komt nog een vleugje 'agressie-mag-want-ben-de-koning-van-de-wereld' bij, en voila, een stuk moslimtuig is in wording.

Edit: en NEE, dit is niet een uitzondering ofzo, het is eerder een uitzondering als het niet gebeurd.. En ga nou niet zeggen; maar MTE, je weet er toch niks van lol!!!!1, want ik hoef maar opsporing verzocht, geenstijl of de radio aan te zetten of een krant open te slaan en shit is aan..

ijsbier
25-05-2007, 00:48
....of door bos en lommer te lopen met een broodje met ham.....

Evilman
25-05-2007, 01:06
DUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHH

okee

Choechoe, hier komt de clue-trein, laatste halte ben jij:

Ligt allemaal aan de opvoeding. Die mocromannetjes worden al de baas van t gezin als ze 13+ zijn, en terroriseren vervolgens niet alleen hun gezin, maar ook de straten, en denken alles te kunnen en te mogen. Respect voor vrouwen is zowieso al een taboe bij moslims... Laat staan respect voor andermans spullen. Komt nog een vleugje 'agressie-mag-want-ben-de-koning-van-de-wereld' bij, en voila, een stuk moslimtuig is in wording.

Edit: en NEE, dit is niet een uitzondering ofzo, het is eerder een uitzondering als het niet gebeurd.. En ga nou niet zeggen; maar MTE, je weet er toch niks van lol!!!!1, want ik hoef maar opsporing verzocht, geenstijl of de radio aan te zetten of een krant open te slaan en shit is aan..

Klopt gewoon idd. Tis achterlijk maar wie doet er wat aan?
Men zegt maar niks anders zit jij ermee.
En dat MOET eruit.. moeilijk proces.. maar het is toch echt nodig.

Biiyen
25-05-2007, 01:15
Ligt allemaal aan de opvoeding.

Tadaa, het antwoord heb ik vet gedrukt. MTE wint de koelkast.

Dat Nederlandse jongeren niet op zo'n grote schaal ontsporen komt omdat er vaak een sterke vader achterstaat die het joch weer in het gareel trekt. Die vader ontbreekt daar omdat die druk bezig is met het instand houden van een of andere misplaatste familie-eer. Die ziet de dingen liever niet anders betekent het gezichtsverlies...

En omdat het nu eenmaal een feit is dat kinderen zichzelf niet kunnen opvoeden is dit het resultaat.

Om precies diezelfde reden is het in de USA ook zo'n probleem in de ghetto's. Omdat al die negers zelf in de bak zitten of ergens anders liggen te neuqen moeten die kinderen zichzelf opvoeden en krijg je Ghetto's. 1 + 1 = 3

Zo moeilijk was dat toch niet Italian?

Chico
25-05-2007, 01:27
hoe zit het dan met al die nederlandse hooligans???

zijn dat wel nette mensen dan?

Biiyen
25-05-2007, 01:36
hoe zit het dan met al die nederlandse hooligans???

zijn dat wel nette mensen dan?

Nee natuurlijk niet.. Ik zeg ook nergens dat alle Nederlandse ouders goede ouders zijn. Een rotte appel is een rotte appel. Maar als je de rotte appel uit de fruitmand haalt dan zal die de andere appels niet verder besmetten. In de randstad liggen die appels lekker te rotten en je weet wat een rotte appel doet in een fruitmand.

Een goede vader kan ook omgekeerd werken door zijn nog niet geheel besmette appel uit de fruitmand te halen, af te stoffen en op de kast te leggen. Maar dat gebeurd ook niet.

Italian*Berlusconi*
25-05-2007, 01:36
DUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH HHHHHHHHHHHHHH

okee

Choechoe, hier komt de clue-trein, laatste halte ben jij:

Ligt allemaal aan de opvoeding. Die mocromannetjes worden al de baas van t gezin als ze 13+ zijn, en terroriseren vervolgens niet alleen hun gezin, maar ook de straten, en denken alles te kunnen en te mogen. Respect voor vrouwen is zowieso al een taboe bij moslims... Laat staan respect voor andermans spullen. Komt nog een vleugje 'agressie-mag-want-ben-de-koning-van-de-wereld' bij, en voila, een stuk moslimtuig is in wording.

Edit: en NEE, dit is niet een uitzondering ofzo, het is eerder een uitzondering als het niet gebeurd.. En ga nou niet zeggen; maar MTE, je weet er toch niks van lol!!!!1, want ik hoef maar opsporing verzocht, geenstijl of de radio aan te zetten of een krant open te slaan en shit is aan..

hey poepie!! bedankt voor je uitleg. Maar........................
Daar hebben jullie het dus een beetje mis dat het aan de opvoeding ligt, echt onzin. Die gasten zijn juist het engeltje zelf thuis in bijzijn van hun ouders / familie. Denk je dat die ouders weten wat zij allemaal uitvreten (dat is naar mijn idee het probleem, en het groep element van 2 uit de groep doen wat en de rest volgt maar hoe dom het ook is) en dit allemaal maar goed keuren?
En over dat respect voor vrouwen.. hahaha.. Ineens komt iedereen voor de vrouw en homo op omdat moslims zogenaamd geen respect zouden hebben voor die 2. Rot toch op man met dat gelul over respect voor vrouwen / homo's, ik heb voorbeelden zat (heb in een bar gewerkt in het zuiden) en daar zie je pas hoe die tokkies met hun vrouwen omgaan, en dat zijn autochtonen (om het maar in jouw taaltje te zeggen).

En Biiyen, goed dat je het amerikaanse voorbeeld erbij pakt, want wil jij echt dat dit straks hier in NL gaat gebeuren???? (waar je nu al het begin van ziet in bepaalde wijken)

Ik praat echt niet goed wat die teringlijertjes allemaal flikken, maar wat sommige hier roepen is gewoon te makkelijk en niet echt over nagedacht, vind je het dan gek dat sommige zich juist zo gaan gedragen als ze zo in een hoekje gedrukt worden / hokje gezet worden? Kijk juist naar Amerika met die vieze ghetto's waar niemand een vinger naar uitsteekt.

Sjaak
25-05-2007, 01:53
Vind het weer schandalig wat ik hier zag gebeuren, het is gewoon ordinair tuig. Je ziet het steeds meer gebeuren bij voetbalwedstrijden en al die stoere gastjes vinden zich geweldig in een grote groep en het gaat overal over behalve over voetbal.

En nu waren het veel Marokanen, de volgende keer weer Engelsen, Italianen of Nederlanders.

Ben er van overtuigd dat het aan de opvoeding ligt !!!!!

Voetbal hooligans zijn universeel en hebben maar 1 overeenkomst .................... en dat is dat het tuig van de richel is als ze in een grote groep zijn.

Oppakken ........... maar eerst helemaal in elkaar laten rossen door de ME en vervolgens linia recta naar een heropvoedingskamp ergens op een waddeneiland.

Biiyen
25-05-2007, 01:55
hey poepie!! bedankt voor je uitleg. Maar........................
Daar hebben jullie het dus een beetje mis dat het aan de opvoeding ligt, echt onzin. Die gasten zijn juist het engeltje zelf thuis in bijzijn van hun ouders / familie. Denk je dat die ouders weten wat zij allemaal uitvreten (dat is naar mijn idee het probleem, en het groep element van 2 uit de groep doen wat en de rest volgt maar hoe dom het ook is) en dit allemaal maar goed keuren?
En over dat respect voor vrouwen.. hahaha.. Ineens komt iedereen voor de vrouw en homo op omdat moslims zogenaamd geen respect zouden hebben voor die 2. Rot toch op man met dat gelul over respect voor vrouwen / homo's, ik heb voorbeelden zat (heb in een bar gewerkt in het zuiden) en daar zie je pas hoe die tokkies met hun vrouwen omgaan, en dat zijn autochtonen (om het maar in jouw taaltje te zeggen).

En Biiyen, goed dat je het amerikaanse voorbeeld erbij pakt, want wil jij echt dat dit straks hier in NL gaat gebeuren???? (waar je nu al het begin van ziet in bepaalde wijken)

Ik praat echt niet goed wat die teringlijertjes allemaal flikken, maar wat sommige hier roepen is gewoon te makkelijk en niet echt over nagedacht, vind je het dan gek dat sommige zich juist zo gaan gedragen als ze zo in een hoekje gedrukt worden / hokje gezet worden? Kijk juist naar Amerika met die vieze ghetto's waar niemand een vinger naar uitsteekt.

Ja natuurlijk , ligt niet aan de opvoeding .. wij zijn het schuld want wij drukken ze in hokjes en steken geen vinger naar ze uit en hebben alleen maar kritiek op ze... boehoe boehoe

Doe toch normaal man. Dat je dit serieus heb ongetikt. Dat is om te :crying:

Italian*Berlusconi*
25-05-2007, 01:58
Ja natuurlijk , ligt niet aan de opvoeding .. wij zijn het schuld want wij drukken ze in hokjes en steken geen vinger naar ze uit en hebben alleen maar kritiek op ze... boehoe boehoe

Doe toch normaal man. Dat je dit serieus heb ongetikt. Dat is om te :crying:

Lees dan even goed als je uitgehuild bent..... dan weet je wel wat er bedoeld word in mijn vorige post.

Guru
25-05-2007, 03:03
NOS kleurt berichtgeving over Marokkaanse stadion-furie - Kamervragen

donderdag 24 mei 2007

Als een voetbalwedstrijd ontaardt in een anti-Nederlandse geweldsexplosie zou je verwachten dat het NOS Journaal daar objectief verslag van doet. Maar in plaats daarvan komt het Journaal met deze reportage, vooral bedoeld om de ernst van de Marokkaanse furie te ontkennen. Niets aan de hand. Of in de woorden van Mohammed Allach: "We hebben gewoon te maken met een bepaalde groep jongeren, even de Marokkaanse doelgroep pakkende, die zich op een of andere manier niet geaccepteerd voelt, achtergesteld voelt, het niet kan bijbenen en verschillende manieren zoekt om dat te uiten." PVV-mediawoordvoerder Martin Bosma stelt Kamervragen.
Vragen van het lid Bosma (PVV) aan de Minister van OCW inzake de gekleurde berichtgeving door het NOS Journaal inzake de anti-Nederlandse geweldsexplosie bij de voetbalwedstrijd in Tilburg

24 mei 2007


1) Heeft u kennisgenomen van de uitzending van het NOS Journaal van 23 mei, in het bijzonder van het verslag van de Marokkaanse furie bij de voetbalwedstrijd in Tilburg?



2) Is het u ook opgevallen dat het Journaal ervoor heeft gekozen de meest indrukmakende beelden niet uit te zenden, bijvoorbeeld beelden waar te zien was dat
-een fluitconcert plaatsvond tijdens het Wilhelmus,
-een steward karatetrappen kreeg,
-jihad-vlaggen werden meegedragen,
-gezinnen met kinderen moesten rennen voor hun leven
-door heel Tilburg geweld plaatsvond etc.


3) Is het u tevens opgevallen dat in deze reportage wel twee Marokkanen geïnterviewd werden, beiden zonder enige betrokkenheid bij het incident, die moesten helpen de furie te vergoelijken, bagatelliseren cq goedpraten?


4) Bent u het met mij eens dat het NOS Journaal dit item heeft gemaakt vanuit de multiculturalistische ideologie en dat blijkbaar niet objectieve berichtgeving voorop staat maar opvoeding van het Nederlandse volk?


5) Bespeurt u met mij een relatie tussen het feit dat tachtig procent van de redactie van het NOS Journaal links stemt en dat 36 procent van de Nederlandse bevolking vindt dat het Journaal links georiënteerd is. (Bron: onderzoek Maurice de Hond.)


6) Bent u bereid het NOS Journaal er aan te herinneren dat zij betaald wordt door alle belastingbetalers?


http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=906&Itemid=74

Guru
25-05-2007, 03:10
Hoe hypocriet en achterlijk een land kan zijn...
Geen financieel verhaal halen bij de daders...

Evilman
25-05-2007, 03:49
Soms denk ik wel eens dat er echt geen andere optie meer is om mensen het door te laten zien dan die ene grote klap waarna het toch al te laat is.
Kutpolitici REageren alleen maar. Nooit uitzichzelf dingen zien, opmerken en onderscheppen.

En maar zeiken over rechts terwijl deze shit maar doorgaat.
Ik heb anders nog niemand gezien die de politici die het echt
verneuken kapot worden geschoten. Dat komt ook van links..
net als zogenaamde antifascisten die zich tegen de politie keren
als rechts een optocht houdt.

Idd hypocriet en achterlijke regering.
Toch denk ik dat dit kabinet wat meer frisse slimmere koppen bevat.
Desondanks zou een soort nacht van de lange messen geen kwaad kunnen.
Lijkt wel alsof er geen patroon doorbroken kan worden.

Muay Thai Elite
25-05-2007, 05:22
-een fluitconcert plaatsvond tijdens het Wilhelmus,
-een steward karatetrappen kreeg,
-jihad-vlaggen werden meegedragen,
-gezinnen met kinderen moesten rennen voor hun leven
-door heel Tilburg geweld plaatsvond etc.



Kijk dat onderscheidt ze dan toch wel weer van de Duitse, Italiaanse en Engelse hooligans: Die hebben tenminste nog een beetje vent in zich.. Erg triest hoor.

ijsbier
25-05-2007, 05:27
daarnaast was dit een vriendschappelijke jeugdwedstrijd. komop zeg....

Biiyen
25-05-2007, 05:56
Lees dan even goed als je uitgehuild bent..... dan weet je wel wat er bedoeld word in mijn vorige post.

Dat schrijfsel van jou was precies de rede waarom ik in eerste instantie helemaal geen gehoor gaf aan je vraag om antwoord te geven. Ik wist namelijk al dat op elk antwoord dat ik zou geven jij pertinent tegen zou zijn, gesteund door een of ander gammel betoog.

Ik pluk even de kern eruit waarom jij vind dat het niet aan de opvoeding ligt:

"Thuis zijn het engeltje zelf, denk je dat die ouders weten wat ze allemaal uitvreten" schrijf je

Nee dan ligt het vooral niet aan de opvoeding.Kerel, mijn vader wist ook niet wat ik allemaal uitspookte op straat maar toch "wist" hij het wel... Snap je de logica in bovenstaande zin of snap je dat niet?

Dat is opvoeden , klaar en zuiver opvoeden. Als zo'n vader dat niet weet dan doet hij zijn taak als opvoeder niet goed. Je hoeft ook niet alles te weten van je kroost als je als opvoeder maar datgene weet dat wat je hoort te weten.

En jij zegt "groepsgedrag ,,, na-apen" ik zeg dan: En dat is geen taak voor de opvoeders? Is het geen taak om de appel uit de mand te halen en op de kast te leggen? zoals ik eerder schreef aan Chico.

Nee dat is allemaal onzin zeg jij... Dat heeft niets met opvoeden te maken.

Ik zeg. Veel plezier in je kuil.

Sjaak
25-05-2007, 06:11
Is het u ook opgevallen dat het Journaal ervoor heeft gekozen de meest indrukmakende beelden niet uit te zenden, bijvoorbeeld beelden waar te zien was dat
-een fluitconcert plaatsvond tijdens het Wilhelmus,
-een steward karatetrappen kreeg,
-jihad-vlaggen werden meegedragen,
-gezinnen met kinderen moesten rennen voor hun leven
-door heel Tilburg geweld plaatsvond etc.

Kijk dat onderscheidt ze dan toch wel weer van de Duitse, Italiaanse en Engelse hooligans: Die hebben tenminste nog een beetje vent in zich.. Erg triest hoor.

inderdaad heel triest dat ouders met hun kinderen bij een jeugdwedstrijd weg moeten rennen, onbegrijpelijk als je weet dat dit al vaker is gebeurd bij Nederland vs Marokko

Robbie
25-05-2007, 08:33
UIT HET ALGEMEEN DAGBLAD

Deze groep heeft maling aan iedereen’

Deze groep heeft maling aan iedereen’
Door PETER GROENENDIJK

TILBURG - Verbijsterd zag hij hoe honderden Marokkaanse jongeren huishielden in het stadion van Willem II.

Na afloop van de wedstrijd werd het veld bestormd. Veel reclameborden moesten het ontgelden. FOTO ANP


Marokkaanse supporters sloopten na afloop van de wedstrijd de reclameborden.

vorige afbeelding 1 / 3 volgende Ex-voetballer Mohammed Allach, die in 2004 een door hemzelf georganiseerd benefietduel tussen een Nederlands en een Marokkaans team uit de hand zag lopen, kon zijn ogen dinsdagavond niet geloven.

,,Ik heb het de laatste jaren wel vaker zien misgaan als Marokkaanse teams hier speelden, maar dit was extreem. Er ging zoveel woede van uit. Niet alleen de vernielingen vond ik erg, ook het fluiten tijdens het Wilhelmus.’’

De chaos in Tilburg was een ‘politiek statement’, zegt Allach. ,,Het zijn jongeren, die duidelijk wilden maken dat ze niets met onze maatschappij hebben. Met al die camera’s in de buurt was Tilburg het ideale podium. Triest en zorgwekkend.’’

Een complete verrassing was het uit de hand lopen van het duel niet. De laatste vijf keer dat een Marokkaans profteam in Nederland speelde, ging het telkens mis. Bovendien was op websites van Marokkaanse Nederlanders al opgeroepen de wedstrijd te verstoren. ‘Vanavond rellen! Laat zien dat we echte barbaren zijn!’, was te lezen op Marokko.nl. ‘Respect voor iedereen die het veld op gaat om zo te laten zien dat niemand met ons moet focken!’

Toch reageerden de gemeente Tilburg, de KNVB én de Tilburgse politie gisteren geschokt op de misdragingen. De voetbalbond besloot dat de komende vijf jaar geen oefeninterlands tegen Marokkaanse teams worden gespeeld. ,,Fans van Marokko kunnen zich blijkbaar niet gedragen,’’ aldus directeur betaald voetbal Henk Kesler. Burgemeester Ruud Vreeman van Tilburg had de ongeregeldheden niet zien aankomen. ,,We wisten van eerdere ongeregeldheden, maar dit was een vriendschappelijk duel tussen twee jeugdploegen. Van dreigend geweld was niets gebleken.’’ De gemeente zegt niet te hebben geweten van de de oorlogstaal op internet.

Op diezelfde sites debatteerden Marokkaanse jongeren gisteren volop over de ongeregeldheden. Sommigen veroordeelden deze, anderen hadden juist begrip. ,,Ze haten ons, maken ons zwart, moeten ons niet,’’ was op Marokko.nl te lezen. ,,Als wij ons gedragen, zoeken ze overmorgen wel iets anders om ons zwart mee te maken.’’

Typerend, zegt Mohammed Allach. ,,Er is een grote groep Marokkaanse jongeren die zich geen deel van onze maatschappij meer voelt en lak heeft aan alles en iedereen. Een oplossing weet ik ook niet.’’

Robbie
25-05-2007, 08:43
oja.. ze leven tussen 2 culturen he..
wat hebben ze het toch moeilijk :rolleyes:
van mij mogen ze mee terug naar hun
team naar land van herkomst.

NADAT ze alles hebben opgeruimd en betaald.
Schijtvolk!

Totaal mee eens. Aan die lui valt NIETS meer te doen. Het enige positiefe zou zijn geweest als ze allemaal daar een dodelijk virus hadden opgelopen. JAmmer genoeg was dat niet zo. ZOu mooi geweest zijn.

Maar 1 mogelijkheid terugsturen naar land van herkomst. O nee weet je wat pomp maar miljoenen in een project om ze op het rechte pad te krijgen.

Robbie
25-05-2007, 08:45
uit andere thread.



Dat 'schijtvolk' gaat wel weer beetje ver vind je ook niet? net of dit het ergste wat gebeurt is in voetbal land, gebeurt bijna wekelijks wel zoiets ergens. En ik probeer niks goed te praten maar wat jij zegt is te makkelijk....helemaal in voetbal land.
Er is altijd wel gelul met voetbal supporters, snap die emotie zoiezo niet van die mongolen die zich supporter noemen. Je verdiend er geen moer aan met dat rellen en veroorzaakt alleen maar ellende. Daar moeten ze echt strenger tegen optreden ipv een stadion verbod en ploegen jaren niet meer tegen elkaar laten spelen zoals nu bepaald is. Laat die 'hooligans' lekker opdraaien voor de schade (in alle gevallen).


Geen schijtvolk maar schijt criminele marokkanen. En dit valt niet met hooligans te vergelijken. Die criminele marokkanen zijn 24 uur lang overlast.

Gewoon afschieten en door de plee trekken!!

Sjaak
25-05-2007, 17:00
Een complete verrassing was het uit de hand lopen van het duel niet. De laatste vijf keer dat een Marokkaans profteam in Nederland speelde, ging het telkens mis. Bovendien was op websites van Marokkaanse Nederlanders al opgeroepen de wedstrijd te verstoren. ‘Vanavond rellen! Laat zien dat we echte barbaren zijn!’, was te lezen op Marokko.nl. ‘Respect voor iedereen die het veld op gaat om zo te laten zien dat niemand met ons moet focken!’



Als je dit leest kan je maar 1 ding concluderen, dit gaat NOOIT NOOIT NOOIT meer goed komen.

Blijf er bij, werkkampen op waddeneilanden is de enige oplossing :mad:

MB667
25-05-2007, 17:41
Gewoon die wat op de cam staan aanpakken. een voor een weg ermee. Van mij mogen ze trouwens elk soort hooligan elimineren, of het nu marokaanse, turkse, engelse of argentijnse zijn, allemaal een pot nat. En dat van: engelse/duitse of zelf belgische hooligans laten tenminste vrouwen met kinderen niet schrikken/rennen: d8 het niet piet, die zijn net zo smerig.

Chico
25-05-2007, 17:42
Dus met andere woorden... die jongens zijn goed geintegreerd want na een voetbalwedstrijd gaan ze naar goed west europees gebruik lekker rellen...

gedragen mokers zich eindelijk eens als west europeanen en is het ook niet goed...

Chico
25-05-2007, 17:46
En jij zegt "groepsgedrag ,,, na-apen" ik zeg dan: En dat is geen taak voor de opvoeders? Is het geen taak om de appel uit de mand te halen en op de kast te leggen? zoals ik eerder schreef aan Chico.
dat is het punt dus... als autochtonen problemen veroorzaken is er geen aandacht voor... als allochtonen het doen is iedereen erbij...

hoeveel knokpartijen zijn er wel niet tijdens die kermissen in de oerhollandse dorpen waar iedereen zichzelf te pletter zuipt.. daar hoor je nooit problemen over... een knokpartij in amsterdam tussen paar mokers en een paar tata's en je hebt de poppen aan het dansen

Tsuki
25-05-2007, 17:47
waar is rob oudkerk als je commentaar nodig hebt ............. :-)

MB667
25-05-2007, 17:49
op de wallen?

paspoes
25-05-2007, 17:53
op de wallen?

:lol: :lol: :thup:

Evilman
25-05-2007, 19:00
Geen schijtvolk maar schijt criminele marokkanen. En dit valt niet met hooligans te vergelijken. Die criminele marokkanen zijn 24 uur lang overlast.

Gewoon afschieten en door de plee trekken!!

hahaha.. ik wil geen verstopte riolering hoor :rotflmao:

Sjaak
25-05-2007, 20:55
UIT HET ALGEMEEN DAGBLAD

Typerend, zegt Mohammed Allach. ,,Er is een grote groep Marokkaanse jongeren die zich geen deel van onze maatschappij meer voelt en lak heeft aan alles en iedereen. Een oplossing weet ik ook niet.’’

Als je geen deel meer wilt uitmaken van onze maatschappij moet je simpelweg oppleuren en het liefst heel snel.

nick
25-05-2007, 21:57
Als je geen deel meer wilt uitmaken van onze maatschappij moet je simpelweg oppleuren en het liefst heel snel.

x2

En het geld kraantje die die kant op gaat heel snel dicht draaien.

Totaal RESPECTLOOS dit. :twak:

knilles
25-05-2007, 22:00
Stuur die leipe mocro´s maar weer op vlinderjacht in hun homecountry, dat brengt ze wel weer in het gareel.......

knilles
25-05-2007, 22:03
Binnenland
vr 25 mei 2007, 05:30

Marokkanen gooien homo in het water
door Gijsbert Termaat

AMSTERDAM - Drie Marokkaanse jongeren hebben een 38-jarige Amsterdammer gisternacht in elkaar geslagen en daarna onder dwang urenlang in het water van het Rembrandtpark in de hoofdstad laten zwemmen, terwijl ze stokken en takken naar hem gooiden.

"We waren bij mijn moeder eten en ik ging vast naar huis. Mijn partner Alexander bleef nog even en toen hij rond half één naar huis liep, werd hij bij het park tegen de grond gewerkt door drie Marokkaanse jongens", vertelt Jeroen Bulterman.

Vervolgens werd Alexander het park ingesleurd, waarbij zijn bovenkleding van zijn lijf werd gerukt en hij in één van de grote vijvers werd gegooid. "De jongens bleven aan de kant staan en gooiden takken en wat ze voor handen hadden naar hem toe. Mijn vriend moest in het pikdonker proberen alles te ontwijken en wonder boven wonder is hij niet geraakt."


Doodsangst
Het slachtoffer is volledig ingestort. " Hij heeft echt doodsangsten uitgestaan, want hij hoorde het trio in het Arabisch praten en dacht dat ze het ergste nog met hem voor hadden. In zijn beleving heeft Alexander twee uur rondgezwommen, tot een auto met groot licht dicht bij de plek arriveerde. De jongens schrokken daar zo van dat ze op de vlucht sloegen", aldus Jeroen.

Politiewoordvoerster Sita Koenders bevestigt het verhaal. "Het is een laffe actie en we zijn een diepgaand onderzoek gestart. We kijken welke reden er achter deze misselijke mishandeling zit en kijken ook of er sprake is van discriminatie."

Jeroen zegt niet te weten of het incident te maken heeft met het feit dat Alexander homo is. "Misschien zijn er meer mensen die de afgelopen tijd iets soortgelijks hebben meegemaakt en geen aangifte hebben durven doen. Ik roep hen op dat alsnog te doen, zodat de politie over nog meer informatie beschikt in hun speurtocht naar de daders."

nick
25-05-2007, 22:06
Stuur die leipe mocro´s maar weer op vlinderjacht in hun homecountry, dat brengt ze wel weer in het gareel.......

plus nog ff lekker zwemmen met dolfijnen.

Dan zijn het zo weer voorbeeld jongeren.

pfff wat een wereld

PigDog
27-05-2007, 02:15
O nee, poten rammen (oud haagsch gebruik), dat heeft de nederlander nooit gedaan. En vrouwen en kinderen laten schrikken in het stadion ook niet.
Stuur die etters terug!



Wat een slap gelul hier op dit topic!
Zum kotzen

Chico
27-05-2007, 05:34
wat hij zegt...

Evilman
27-05-2007, 06:17
Geen slap gelul.
Autochtonen die zich misdragen zijn zum kotsen.
Zelfde geld voor allochtonen. Alleen zijn hun nog erger
omdat ze totaal antiwesters zijn en zich afzetten tegen ons.

Niet alleen n keertje bij voetbal maar continu.
En ze zijn continu een bedreiging en een aanval op onze
samenleving. Wat mij betreft wordt zulk volk dan ook per
direct teruggezet in t land van de roots en dan leren ze daar
maar hoe je daar opgevoed wordt.
Waarschijnlijk met een flink stel klappen om je oren als je niet
normaal doet.

Chico
27-05-2007, 06:30
je snapt dat alles wat niet uit nederlandse ouders komt (dus ook zeg maar bv een kind van een belg) maar wel n nederland geboren is, allochtoon is?

dus niet alleen de mokers die in het nieuws komen?

Guru
27-05-2007, 06:33
Psies zoals je het zegt Evilman, anti westers zijn ze, primititief en typisch gedrag kenmerkend.
Een hond gedraagt zich nog beter dan dat tuig van de richel.

Italian*Berlusconi*
27-05-2007, 10:15
Geen slap gelul.
Autochtonen die zich misdragen zijn zum kotsen.
Zelfde geld voor allochtonen. Alleen zijn hun nog erger
omdat ze totaal antiwesters zijn en zich afzetten tegen ons.

Niet alleen n keertje bij voetbal maar continu.
En ze zijn continu een bedreiging en een aanval op onze
samenleving. Wat mij betreft wordt zulk volk dan ook per
direct teruggezet in t land van de roots en dan leren ze daar
maar hoe je daar opgevoed wordt.
Waarschijnlijk met een flink stel klappen om je oren als je niet
normaal doet.

haal marrokanen en allochtonen niet door elkaar mijn slimme vriend.
Een 'kut'marrokaan is een allochtoon, maar een allochtoon is niet enkel een 'kut'marrokaan.

Chico
27-05-2007, 10:38
Ze willen het gewoon niet snappen, italian...

aliendwurf
27-05-2007, 18:39
Het niveau gaat steeds verder omhoog zie ik.....:thown:

Sjaak
27-05-2007, 19:08
Volgens mij is alles gezegd nu, sluiten die hap pffff

kickboxer1987
27-05-2007, 19:42
Ze willen het gewoon niet snappen, italian...

blijkbaar:sleep1:

mag een slotje op, en wat mij betreft ook nog een waarschuwing voor Guru...

de vergelijking met honden:thown:

Italian*Berlusconi*
27-05-2007, 21:17
Nee nog niet op slot, vind het wel leuk dat mensen denken dat alleen (kut)marrokanen allochtonen zijn, en de rest maar even vergeten word (zie punt van Chico en mijzelf)

aliendwurf
27-05-2007, 21:25
Nee nog niet op slot, vind het wel leuk dat mensen denken dat alleen (kut)marrokanen allochtonen zijn, en de rest maar even vergeten word (zie punt van Chico en mijzelf)

Nou wat leuk....:wacko:

Italian*Berlusconi*
27-05-2007, 21:27
ja vind ik wel, heeft toch met nivo van denken van bepaalde mensen te maken volgens mij, en heel reeel want veel mensen doen dat tegenwoordig. Ik ben gewoon benieuwd waarom zij het woord allochtoon tegenwoordig enkel koppelen aan probleem jongeren / 'kut'marrokanen.

Chico
27-05-2007, 21:35
en moslims ;)

aliendwurf
27-05-2007, 21:36
Het heeft idd met niveau en een gebrek aan menselijkheid,en/of een te egoistische gedachtengang te maken.
Onbekend is onbemind zou je ook nog kunnen zeggen.

En ik vind het helemaal niet leuk,dit is juist wat er ettert in dit land,zowel in autochtone als allochtone hoek heb je dat soort mensen,en het zijn er jamer genoeg meer dan je denkt.

Italian*Berlusconi*
27-05-2007, 22:00
Tuurlijk is het niet leuk, was meer sarcastisch bedoeld, maar ik ben er echt nieuwsgierig naar hoor, waarom mensen zo denken tegenwoordig mbt allochtonen.

PigDog
27-05-2007, 22:32
Pffffff, normaal ben ik niet vies van een coversatie, maar dit gaat zo nergens over, dat ik hier maar eens oversla.

Mensen met het iq van een bouvier roepen maar wat, en andere mensen trachten ze weer op het goede spoor te zetten.

Italian, als je na 500 topics over dit onderwerp nog mensen moet uitleggen wat allochtonen zijn, ben je toch sapdrinkenderwijs niet goed bezig, lijkt me.

Italian*Berlusconi*
27-05-2007, 22:48
eigenlijk heb je gelijk Pigdog...

chief108
27-05-2007, 22:50
Tuurlijk is het niet leuk, was meer sarcastisch bedoeld, maar ik ben er echt nieuwsgierig naar hoor, waarom mensen zo denken tegenwoordig mbt allochtonen.

ik denk aan een soort hersenschurft ofzo...
krijg je als je te lang met je kop in je reet hebt gezeten
http://radio.weblogs.com/0001014/images/2003/03/20/headUpAss.jpg

Cave
27-05-2007, 23:08
Misschien dat iemand hier eerst maar eens moet uitleggen wat 'Westers' en 'Nederlands' is en wat 'onze' normen en waarden zijn voordat we andere mensen buiten onze cultuur kunnen plaatsen. En dan niet gaan zeuren dat het 'toch wel duidelijk mag zijn wat onze cultuur is' of dat het 'moeilijk' is om dit te doen. Veel succes!

Biiyen
27-05-2007, 23:19
Misschien dat iemand hier eerst maar eens moet uitleggen wat 'Westers' en 'Nederlands' is en wat 'onze' normen en waarden zijn voordat we andere mensen buiten onze cultuur kunnen plaatsen. En dan niet gaan zeuren dat het 'toch wel duidelijk mag zijn wat onze cultuur is' of dat het 'moeilijk' is om dit te doen. Veel succes!


http://nl.wikipedia.org/wiki/Cultuur_in_Nederland

Guru
28-05-2007, 01:56
Kijktip voor vanavond!

Zondag in Reporter:
Geert Wilders
Zondag 27 mei 2007, 20.40 uur op Nederland 3




Reporter,de onderzoeksjournalistieke rubriek van de KRO, brengt een zoektocht naar de achtergronden van het succes van Geert Wilders.


Filip Dewinter: “Ik heb alle respect voor Geert Wilders maar misschien is hij iets te ver doorgeschoten”

KRO Reporter laat zien hoe een ruige, niet al te gemotiveerde, schooljongen uit Venlo kon uitgroeien tot schrik van links Nederland. Hoe hij de ruimte die sinds 11 september 2001 op rechts is ontstaan wist in te nemen. Hoe hij na vijftien jaar trouwe dienst abrupt brak met de VVD. Zijn strategie in woord en beeld. Lees verder

Cave
28-05-2007, 05:32
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cultuur_in_Nederland

Leuke link maar ik denk niet dat iemand hier verwacht dat mensen die zich hier vestigen of hier leven Koninginnedag viert (doe ik zelf niet), 3x per dag eet (hangt van mijn dag af) of bepaalde gerechten eet (ik moet er niet aan denken om alleen maar bloemkool, boerenkool of spruitjes te eten).

Wat ik wil zeggen is: voor iedereen houdt Nederland wat anders in. Het is misschien de meerderheid die de norm aangeeft maar het is niet zo dat de meerderheid mij of iemand anders kan en mag dwingen tot bepaald maatschappelijk gewenst gedrag. Pas wanneer ik anderen schade beroken mag de overheid mijn gedrag corrigeren door objectief juridische regels toe te passen en een gepaste sanctie op te leggen.

Waar ik voor pas is een dictatuur van het 'gezond verstand van het volk' zoals mensen als Guru die lijken voor te staan. Deze mensen bedrijven een zelfde soort van politiek correcte dwang als wij kennen van de 'linkse kerk' maar dan van de rechtse kant van het politieke veld. Dit soort mensen heeft er ook geen enkele moeite mee om andere mensen hun universele rechten te ontzeggen puur op basis van drogredenen en ordinair racisme.

Wat mij betreft heeft iedereen in dit land zich te houden aan de wet, of je nou in die wet gelooft of niet. Dus of het nou Marokkaanse koters zijn die een wijk terroriseren, bestuurders van grote bedrijven die handelen met voorkennis of dat zielige gezinnetje in de bijstand dat ondertussen op zolder een wietplantage heeft: oppakken, vervolgen, straffen en herïntegreren (baan en woning zoeken onder dwang en aan de slag).

Ik werk zelf met mensen uit alle culturen en het enige wat ik kan zeggen is dat weinig scholing bijdraagt aan iets wat toch al heel menselijk is: egoïstisch, waardeloos gedrag. Of dit nou Marokkanen, Chinezen of Nederlanders zijn interesseert me al lang niet meer: klote klappers zijn van alle rassen en tijden en alleen met heel veel inspanning krijg je ze een beetje in het gareel en zorg je er voor dat de samenleving gewoon door kan draaien. En repressie blijkt nooit het antwoord te zijn op dit soort vragen..... hoe lekker het ook kan zijn om mensen eens lekker aan te pakken :wink:

Guru
28-05-2007, 07:20
Leuke link maar ik denk niet dat iemand hier verwacht dat mensen die zich hier vestigen of hier leven Koninginnedag viert (doe ik zelf niet), 3x per dag eet (hangt van mijn dag af) of bepaalde gerechten eet (ik moet er niet aan denken om alleen maar bloemkool, boerenkool of spruitjes te eten).

Wat ik wil zeggen is: voor iedereen houdt Nederland wat anders in. Het is misschien de meerderheid die de norm aangeeft maar het is niet zo dat de meerderheid mij of iemand anders kan en mag dwingen tot bepaald maatschappelijk gewenst gedrag. Pas wanneer ik anderen schade beroken mag de overheid mijn gedrag corrigeren door objectief juridische regels toe te passen en een gepaste sanctie op te leggen.

Waar ik voor pas is een dictatuur van het 'gezond verstand van het volk' zoals mensen als Guru die lijken voor te staan. Deze mensen bedrijven een zelfde soort van politiek correcte dwang als wij kennen van de 'linkse kerk' maar dan van de rechtse kant van het politieke veld. Dit soort mensen heeft er ook geen enkele moeite mee om andere mensen hun universele rechten te ontzeggen puur op basis van drogredenen en ordinair racisme.

Wat mij betreft heeft iedereen in dit land zich te houden aan de wet, of je nou in die wet gelooft of niet. Dus of het nou Marokkaanse koters zijn die een wijk terroriseren, bestuurders van grote bedrijven die handelen met voorkennis of dat zielige gezinnetje in de bijstand dat ondertussen op zolder een wietplantage heeft: oppakken, vervolgen, straffen en herïntegreren (baan en woning zoeken onder dwang en aan de slag).

Ik werk zelf met mensen uit alle culturen en het enige wat ik kan zeggen is dat weinig scholing bijdraagt aan iets wat toch al heel menselijk is: egoïstisch, waardeloos gedrag. Of dit nou Marokkanen, Chinezen of Nederlanders zijn interesseert me al lang niet meer: klote klappers zijn van alle rassen en tijden en alleen met heel veel inspanning krijg je ze een beetje in het gareel en zorg je er voor dat de samenleving gewoon door kan draaien. En repressie blijkt nooit het antwoord te zijn op dit soort vragen..... hoe lekker het ook kan zijn om mensen eens lekker aan te pakken :wink:

Denk dat je nog steeds de essentie mist.
We dwingen niemand om 3 keer per week spruitjes te eten, moet daar zelf niet gaan denken.
Wat hier in Nederland gebeurt.....feiten.
Het feit dat allochtonen sneller een woning krijgen dan hier geboren nederlanders, ik weet hier verhalen over uit mijn eigen kennisenkring.
Feit dat allochtonen te pas en te onpas een hand boven het hoofd wordt gehouden d.m.v. uitkeringen/mensensmokkel/criminaliteit.
Imams die hier geweld prediken tegen andersdenkenden (zie Theo)
Geen hand geven aan vrouwen (Voorbeeld met Rita Verdonk) wat doen die imams hier, donderop naar dat kutland van je, denk ik dan.
Profiteurs en bloedzuigers zijn het.
Denk je nou echt dat het bedrijfsleven op deze mensen zit te wachten?
Dacht het niet he?

Guru
28-05-2007, 07:42
Een treffend stukje uit de tekst KLARE WIJN van Geert Wilders.

Nu zich in ons land zo’n 1,6 miljoen allochtonen hebben gevestigd, waarvan zo’n 1 miljoen mensen het islamitische geloof aanhangen, is de vaststelling en verdediging van onze identiteit geen academische kwestie, maar een zaak van hoge urgentie. In zijn politiek-theologische uitwerking is de islam een beweging die zich tegen de westerse beschaving als zodanig richt.
Een nieuwe pacificatie heeft alleen kans van slagen wanneer Nederlandse moslims gaan inzien hoeveel beter zij af zijn wanneer zij zich aan hun vermeend ‘achtergestelde’ positie ontworstelen door ongeclausuleerd te kiezen voor de westerse waarden en normen en de kansen, mogelijkheden en vrijheden die de democratische rechtsstaat hun biedt. Alleen zij die de kans aangrijpen om hun leven zelf ter hand te nemen en vooruit te komen, en de spelregels van de rechtsstaat erkennen (zoals de scheiding van kerk en staat, het open en voorlopige karakter van democratie, en het recht op religiekritiek), kunnen zich in Nederland ontwikkelen tot volwaardige deelnemers aan het maatschappelijke leven.
De zuivere islam is naar ons oordeel intrinsiek a-democratisch. In liberale, werkelijk gematigde moslims moet worden geïnvesteerd, onder meer door scholing en opleiding en het steviger bestrijden van discriminatie.

Italian*Berlusconi*
28-05-2007, 08:11
Lieve guru, mijn probleem is dat je allochtonen in de war haalt met moslims.. Niet elke allochtoon is een moslim. Doe is normaal man, en zeg gewoon dat het over moslims gaat ipv steeds allochtoon te gebruiken.
Zielig ventje ben je... echt...

chief108
28-05-2007, 08:46
mensen als Guru zorgen ervoor dat je eigenlijk gewoon hoopt dat iemand een keer een kogel door die Wilders heenjaagd zodat we af zijn van dat hersenloze gejank

en da's jammer
van mij mag iedereen zichzelf uiten in dit land, ook al getuigt het van een intelligentie van een uitgespuugd stukkie kauwgum

en dan nog zou dat toch niets oplossen

kijk naar Pimmetje
kreeg een kogel van een groene gast, maar uiteindelijk heeft de Domme Hollander het nog steeds niet begrepen en wijst nog altijd naar alle "anderen" om hun eigen gebreken te verklaren/ verantwoorden/ whatever

en er is altijd een Nog Grotere Klootzak
zoals nou Wilders het "gat van Pim" (niet direct homo erotisch bedoeld) wil opvullen met zijn lege gebral

wie weet wat er na Wilders zou gebeuren?
Guru in de politiek?

damn...
:wink:

PigDog
28-05-2007, 09:46
Geen hand geven aan vrouwen (Voorbeeld met Rita Verdonk) wat doen die imams hier, donderop naar dat kutland van je, denk ik dan.
Profiteurs en bloedzuigers zijn het.
Denk je nou echt dat het bedrijfsleven op deze mensen zit te wachten?
Dacht het niet he?



Echt weer een HELE SLIMME zin van je Guru! In andere landen zitten de imams vol in het bedrijfsleven, maar hier zijn het profiteurs en bloedzuigers.

Dat wil je toch zeggen?

redjuh
28-05-2007, 09:47
als je alle topics die betrekking hebben op dit onderwerp samenvat, en dan heb ik het over een jaar of 6 (zolang draai ik ongeveer mee), kun je maar 1 ding concluderen, en dat is dat er meer gerelativeert moet worden, en minder aanstoot genomen moet worden aan uitspraken die mensen doen, en juist meer nagedacht moet worden over het waarom...

Guru
29-05-2007, 05:13
Reporter: Wilders extreemrechtse opportunist

Stan de Jong 28 mei 2007

De gevestigde media hebben niets geleerd van de periode Fortuyn, zo bleek uit KRO Reporter van gisteravond.

Gisteren bracht KRO Reporter een uitzending over ‘het succes van Geert Wilders’. Reporter doet doorgaans aardig (hoewel nogal links gekleurd) uitzoekwerk. Maar ik vond het zondag een teleurstellende en ook wel gemene uitzending.

Wilders zelf had afgezien van medewerking aan het programma. Wie Reporter zag, begreep waarom. Het was duidelijk opgezet om hem neer te zetten als een gewetenloze opportunist die de befaamde onderbuikgevoelens bespeelt, zuiver omwille van electoraal gewin, en inmiddels Janmaat, Fortuyn en Dewinter (extreem-)rechts is gepasseerd.

Vermoedelijk zullen de makers van Reporter de voorman van het Vlaams Belang, Filip Dewinter, doorgaans niet gauw als deskundige in hun uitzendingen laten opdraven. Maar in dit geval kwam het wel goed uit. Dewinter had enige milde kritiek op de verder door hem gerespecteerde Wilders. Volgens Dewinter ging het uitpluizen en evalueren van de koran een brug te ver. Wie de scheiding van kerk en staat hoog in het vaandel had staan, betoogde hij, moest zich op dat gebied een beetje intomen.

Daar had hij wellicht een punt. Maar Reporter gebruikte deze kritiek om aan te tonen dat zelfs de ‘extreemrechtse’ (…) Dewinter vond dat Wilders ‘te ver was doorgeschoten’. Hoe extreemrechts moest Wilders dan wel niet zijn?

Nogal mallotig was de ‘reconstructie’ waarin een oud jeugdvriendje anoniem (angst voor bedreigingen door de Partij voor de Vrijheid of zo?) over de puberjaren van Wilders vertelde. Ja, us Geert was een moeilijke jongen, een punkrocker die blowde en dronk en sympathie koesterde voor de SP, ‘in die tijd nog maoistisch’ voegde Reporter er ijlings aan toe. Wederom de suggestie: Wilders als de gewiekste opportunist die zijn politieke voorkeur laat afhangen van de onderbuikwaan van de dag. Dat de SP in de beginjaren ook nogal kritisch was over migranten bleef uiteraard onvermeld.

Verder veel opgewarmde oude prak over de LPF en natuurlijk werd Janmaat nog even opgevoerd – niet dat het enige toegevoegde waarde had, maar voor de beeldvorming wel handig, nietwaar?

Ach, heremijntijd. Het was allemaal wel èrg doorzichtig.

Ook mocht die oervervelende Hans Dijkstal weer zijn riedel afdraaien dat de verkiezingsoverwinning van Fortuyn in 2002 vooral op effectbejag en oneliners was gebaseerd. Wat is dat toch een leugenaar die man. Terwijl Dijkstal her en der op zijn toeter blies (en, zo bleek uit de uitzending, Geert Wilders adviseerde om zijn haardracht te veranderen; inderdaad: heeeel inhoudelijk…) schreef Fortuyn het ene na het andere boek. Vermoedelijk is er de afgelopen tachtig jaar geen lijsttrekker geweest die zijn opvattingen zo uitgebreid op papier had gezet als Fortuyn. Hoezo, oneliners? De verkiezingen van 2002 werden dan ook de meest inhoudelijke sinds pakweg begin jaren zeventig Den Uyl voor de macht ging.

De feiten zoals Reporter die presenteerde, klopten ook niet. Zo was er de analyse dat Fortuyn na 11 september 2001 zijn kans schoon zag om op de gevaren van de islam te wijzen. Maar het omgekeerde was juist het geval. Al in 1997 had Fortuyn immers zijn boek Tegen de islamisering van onze cultuur geschreven. De gebeurtenissen op elf september deden hooguit bij grote delen van de bevolking het vermoeden rijzen dat Fortuyn een angstwekkend goede voorspelling had gedaan.

Na de aanslagen op de Twin Towers matigde Fortuyn zijn toon. Dat weet ik zo zeker, omdat ik recent nog twee interviews door Theo van Gogh (ze zitten als extraatje bij de film 06/05) met Fortuyn heb bekeken. In het eerste Prettig Gesprek legde Fortuyn uit waarom hij een ‘koude oorlog’ tegen de islam wilde voeren. Let wel: een koude oorlog, zoals het westen die eerder tegen het communisme had gevoerd. Het tweede gesprek met Van Gogh vond kort na 9/11 plaats. Fortuyn vertelde daarin dat hij de term ‘koude oorlog’ niet meer wilde gebruiken, omdat hij de gemoederen niet extra wilde verhitten.

Als de uitzending van Reporter illustratief is voor hoe de gevestigde media de komende jaren met het fenomeen Wilders omgaan, kunnen we gevoeglijk concluderen: van de periode Fortuyn heeft men niets geleerd.


http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=3698&titel=Reporter%3A_Wilders_extreemrechtse_opportuni st

----

Links-fascistische propaganda, volkomen onvrijwillig gefinancierd door de afgeperste belastingbetaler. Het heeft eerder Fortuyn het leven gekost, nu lijkt Wilders doelwit te moeten worden van de kogel van links. Van 2002 zou je nog kunnen zeggen: 'men wist niet beter'. Maar nu, 5 jaar later en na de moord op van Gogh en ontelbare ernstige bedreigingen verder, zou je kunnen hardmaken dat men beter moet weten. De gevolgen van dit soort smerige berichtgevingen zijn voorspelbaar geworden en dat betekent dat dit soort journa-list-en-bedrog medeplichtig is aan de ellende die ons nog te wachten staat. Zou Wilders wat 'overkomen', dan hoop ik dat dit soort programmamakers voor de rechter worden gesleurd. De nazi's hebben ons geleerd wat propaganda voor onheil kan veroorzaken. Jammer dat de linkse kliek die wetenschap liever gebruikt om de tegenstanders (letterlijk) mee uit te schakelen.

PigDog
29-05-2007, 05:25
----

Links-fascistische propaganda, volkomen onvrijwillig gefinancierd door de afgeperste belastingbetaler.


Ik wil niet zeiken maar wat jij doet is ultra-rechts fascistische propaganda, onvrijwillig gedoneerd op een mixfight forum. Stan de Jong, wiens papagaai jij al jaren bent is niet zo'n heel klein beetje blind aan één oog. Alleen heeeele domme mensen nemen dit serieus.
De keus is weer aan jou......

Guru
29-05-2007, 05:42
Mensen van Nederland, ga gerust slapen, de media in Nederland is objectief en helemaal niet links.
Paul & Witteman bijv.?

Guru
29-05-2007, 05:51
Kijk naar de mulicul verrijking in 020 westbank

http://www.at5.nl/speler_at5nieuws.asp?newsid=27017