MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 6 of 16 FirstFirst ... 2345678910 ... LastLast
Results 126 to 150 of 395
  1. #126
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Hey hou mij is er buiten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #127
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik heb dit hele topic eens even rustig doorgelezen, en ben tot de conclusie gekomen dat vadim geen rus is maar een eskimo

    Die kunnen namelijk niet tellen, maar kennen alleen 1 en veel .

  3. #128
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by michaell View Post
    Bullshit. Valetudo.ru is eigendom van iemand die persoonlijke ruzie had met voormalige medewerker van M-1 (ongeveer 4-5 jaar geleden). Daarna heeft die eigenaar heilige oorlog tegen M-1 (en mixfight.ru) verklaard. Wist je misschien niet maar een van zijn mannen heeft zelfs klacht bij Zuffa ingediend dat op mixfight.ru site eenmalig geschreven werd dat op de forum een UFC evenement bekeken werd. Dat noemen we Russen "een rat"/ oftewel hypocriet omdat ze op valetudo.ru altijd BANNER zetten met reclame van illegale stream van elke UFC. Ik kreeg later (keurig in mijn PM opgeslagen) een brief met duizend excuses van hem dat hij "niet wist wat hij deed".
    Dat is dus een heel goede forum om samen te werken.
    En "hun site bedreigd door M-1"? Heeft iemand daar een bewijs van of is dat hetzelfde als "Fedor's management heeft de Couture partij geweigerd"???
    Lees maar dat: Randy Couture Turned Down Three Million From Bodog To Fight Fedor - FightLine.com
    Couture was degene die geweigerd had.

    De eigenaar van Valetudo.ru vroeg me, of ik zijn post wou vertalen van russisch naar nederlands en wou het posten op dit forum, want hij weet dat er een discussie gaande is op dit forum.
    En dus hieronder de woorden van de eigenaar van valetudo.ru:


    "Ik heb met Michaell maar een keer een gesprek gehad, toen hij zijn moderator-plaats kwijt was op valetudo.
    Ik had tegen Michaell gezegd, dat hij niet meer bij moderators kan op valetudo, omdat hij een directe relatie heeft met M1.
    Michaell had gezegd, dat hij kan persoonlijk "meehelpen" in het goed maken tussen valetudo.ru en mixfight.ru, ik antwoordde hem, dat zijn aanbod om "mee te helpen" klinkt als een ultimatum.
    Later heb ik met Michaell gesprek gehad via Skype, en heb nogmaals herhaald, dat hij van niemand weg moet van forum, maar hij zal geen moderator meer zijn.. hij mag posten het nieuws zoveel hij wilt, maar als een gewone user.
    Daar antwoordde Michaell op met een bijbedoeling, dat als valetudo hem gaat betalen, dan is hij niet tegen is om een mma-nieuws te posten op het forum.
    Over de rattenheid gesproken dan.
    Op dat moment was onze contact verbroken, en heb ik niets meer met Michaell mee te maken gehad.

    En betreft bedreigingen:

    1. In november voor het event van Strikeforce, bij het office van Infobox, waar tot 2007 was hosting van valetudo (let op! wij zaten er al 2 jaar niet meer daar, maar daar gingen de klachten over ons naar toe.. dit is over de slimmigheid gesproken van de mensen die bij M1 werken) is een klacht ingedient wegens "voorbehoud van rechten op M1 producten".
    2. Op mijn naam zijn brieven aangekomen van een of ander Grigorij G. en Dmitrij K. (De laatste is trouwens een forumlid, maar ook een of andere belangrijke persoon bij M1), samen met die brieven was ook een brief van dat ondertekend was door Vadim, waarin hij nadrukkelijk aangaf dat ik moet "de rechten van M" niet schenden.
    3. Daarna heb ik een "officile" brief ontvangen vaan een of ander advokatenkantoor, met daarin waarschuwing dat wij worden aangeklaagd.
    4. Novemer vorig jaar heb ik een telefoontje ontvangen van een man, die zichzelf heeft voorgesteld (hij heeft zijn voor-en achternaam vermeld) als generaal van SBU (zoiets als de amerikaanse FBI). Hij heeft tegen me gezegd, dat zijn vrienden uit Saint Petersburg hebben hem gevraagd of hij wou even praten met me, en als ik het niet zal begrijpen "met woorden", dan zit ik morgen bij hem in de office.. en overmorgen nog ergens anders! (Met "ergens anders" wordt in dit geval zeker geen 5-sterren hotel bedoeld).
    Het gesprek heeft hij beindigd met woorden "gedraag je normaal, anders is het volgende gesprek wordt gehouden in het office van officier van justitie".
    Dus in dit geval waren de bedreigingen van elke vorm, van brieven tot bellen op het vaste nummer via de onbekende nummers.
    De telefoontjes krijg ik nog steeds, maar in dit geval zijn het geen bedreigingen, maar gewoon kleine "huligans acties".

  4. #129
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  5. #130
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Leuk topic, hoog vermakelijksheidsfactor, leest leuk weg

  6. #131
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Reformer View Post
    De eigenaar van Valetudo.ru vroeg me, of ik zijn post wou vertalen van russisch naar nederlands en wou het posten op dit forum, want hij weet dat er een discussie gaande is op dit forum.
    En dus hieronder de woorden van de eigenaar van valetudo.ru:


    "Ik heb met Michaell maar een keer een gesprek gehad, toen hij zijn moderator-plaats kwijt was op valetudo.
    Ik had tegen Michaell gezegd, dat hij niet meer bij moderators kan op valetudo, omdat hij een directe relatie heeft met M1.
    Michaell had gezegd, dat hij kan persoonlijk "meehelpen" in het goed maken tussen valetudo.ru en mixfight.ru, ik antwoordde hem, dat zijn aanbod om "mee te helpen" klinkt als een ultimatum.
    Later heb ik met Michaell gesprek gehad via Skype, en heb nogmaals herhaald, dat hij van niemand weg moet van forum, maar hij zal geen moderator meer zijn.. hij mag posten het nieuws zoveel hij wilt, maar als een gewone user.
    Daar antwoordde Michaell op met een bijbedoeling, dat als valetudo hem gaat betalen, dan is hij niet tegen is om een mma-nieuws te posten op het forum.
    Over de rattenheid gesproken dan.
    Op dat moment was onze contact verbroken, en heb ik niets meer met Michaell mee te maken gehad.

    En betreft bedreigingen:

    1. In november voor het event van Strikeforce, bij het office van Infobox, waar tot 2007 was hosting van valetudo (let op! wij zaten er al 2 jaar niet meer daar, maar daar gingen de klachten over ons naar toe.. dit is over de slimmigheid gesproken van de mensen die bij M1 werken) is een klacht ingedient wegens "voorbehoud van rechten op M1 producten".
    2. Op mijn naam zijn brieven aangekomen van een of ander Grigorij G. en Dmitrij K. (De laatste is trouwens een forumlid, maar ook een of andere belangrijke persoon bij M1), samen met die brieven was ook een brief van dat ondertekend was door Vadim, waarin hij nadrukkelijk aangaf dat ik moet "de rechten van M" niet schenden.
    3. Daarna heb ik een "officile" brief ontvangen vaan een of ander advokatenkantoor, met daarin waarschuwing dat wij worden aangeklaagd.
    4. Novemer vorig jaar heb ik een telefoontje ontvangen van een man, die zichzelf heeft voorgesteld (hij heeft zijn voor-en achternaam vermeld) als generaal van SBU (zoiets als de amerikaanse FBI). Hij heeft tegen me gezegd, dat zijn vrienden uit Saint Petersburg hebben hem gevraagd of hij wou even praten met me, en als ik het niet zal begrijpen "met woorden", dan zit ik morgen bij hem in de office.. en overmorgen nog ergens anders! (Met "ergens anders" wordt in dit geval zeker geen 5-sterren hotel bedoeld).
    Het gesprek heeft hij beindigd met woorden "gedraag je normaal, anders is het volgende gesprek wordt gehouden in het office van officier van justitie".
    Dus in dit geval waren de bedreigingen van elke vorm, van brieven tot bellen op het vaste nummer via de onbekende nummers.
    De telefoontjes krijg ik nog steeds, maar in dit geval zijn het geen bedreigingen, maar gewoon kleine "huligans acties".
    Eens kijken hoe heet die criminele organisatie ook alweer die begint met een M die veel met duistere praktijken bezig is?

    1 afpersing en leugens: Fedor laat 4.1 miljoen zitten voor de ahoy schuld van Vadim en Appy, om er maar eentje op te noemen.
    2 witwassen: Dream kampioen Mousasi die officieel voor $ 2000.- vecht by strikeforce voor een tietel en natuurlijk wordt voorgelogen in de beruchte UFC aanbieding, Appy E kon zich niet meer herinneren met wie die daar had gesproken bij de UFC.
    3 opdracht geven tot moord: Appy E caught on tape
    4 bedreigingen: recentelijk nog de M-1 promotor van Seattle en zie hierboven
    5 red devil russia (vadim) gym in nieuws voor omkatten auto's en bomaanslag
    6 oplichting: Ernesto Hoost voor dubbele laten vechten in Ahoy maar oorspronkelijk maar de helft betalen. Dus zogenaamde partners 50% meer laten betalen, appy samen met een ander zakenvriendje wiens naam ook begint met een M! Niet nakomen van afspraken en getekende overeenkomsten.
    7 drugs, Appy E gebruike en jesselaar zo kan ik een heel boek vol schrijven........................

    het gerucht gaat dat de echte man achter M-1 Sergey Matvienko zoon van govenor van St petersburg Valetina Matvienko is, deze man is voor bakken geld het schip in gegaan en krijgt nu eindelijk de waarheid te horen en daardoor zal de geldkraan snel dicht gaan. Zoiets als Pride Yakuza schandaal met Fuji Tv en zo herhaalt zich de geschiedenis.
    Vadim heeft zijn aandeel in M-1 moeten opgeven vanwege een enorme persoonlijke schuld.

    Ach zo kan ik nog wel even doorgaan, zoals jullie kunnen lezen is het schip al half gezonken.

    Als klap op de vuurpijl is Appy aan het vechten voor zijn leven in het ziekenhuis vanwege een ernstige hersenzieke (beterschap, je bent een etter maar dat gun ik niemand), Vadim is alzwaar aan de alchol volgens vele Rusissche getuige (kan ik zelf niet bevestigen), die is dus zijn schuld aan het verdrinken. En Fedor is heel erg het geloof aan het beoefenen en heeft het licht gezien, die vecht maximaal misschien nog een of twee keer om zijn contract te volbrengen en zal dan zich nog meer bezighouden met geloof!
    Wat over blijft is nog wat zwervend "aardig en vriendelijk M-1 personeel" maar volgens de laatste berichten hoort zelfs Michaell ook niet meer tot die catagorie!

    Als ze gewoon samen hadden gewerkt met mensen die hier al heel lang mee bezig waren GG/UFC/K-1 dan had dit allemaal niet hoeven te gebeuren. We hadden met zijn allen een enorm kasteel kunnen bouwen. Helaas konden Appy en Vadim dat niet begrijpen en wilden alleen op de hoogste berg zitten vooral ten kosten van anderen vele gingen failliet en verloren bergen met geld, tja dan val je vroeg of laat heel hard naar beneden!

    Love and Peace
    Last edited by anoniem gg; 19-04-2010 at 17:13.

  7. #132
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Eens kijken hoe heet die criminele organisatie ook alweer die begint met een M die veel met duistere praktijken bezig is?

    1 afpersing en leugens: Fedor laat 4.1 miljoen zitten voor de ahoy schuld van Vadim en Appy, om er maar eentje op te noemen.
    2 witwassen: Dream kampioen Mousasi die officieel voor $ 2000.- vecht by strikeforce voor een tietel en natuurlijk wordt voorgelogen in de beruchte UFC aanbieding, Appy E kon zich niet meer herinneren met wie die daar had gesproken.
    3 opdracht geven tot moord: Appy E caught on tape
    4 bedreigingen: recentelijk nog de M-1 promotor van Seattle en zie hierboven
    5 red devil russia (vadim) gym in nieuws voor omkatten auto's en bomaanslag
    6 oplichting: Ernesto Hoost voor dubbele laten vechten in Ahoy maar oorspronkelijk maar de helft betalen. Dus zogenaamde partners 50% meer laten betalen, appy samen met een ander zakenvriendje wiens naam ook begint met een M! Niet nakomen van afspraken en getekende overeenkomsten.
    7 drugs, Appy E gebuike en jesselaar zo kan ik een heel boek vol schrijven........................

    het gerucht gaat dat de echte man achter M-1 Sergey Matvienko zoon van govenor van St petersburg Valetina Matvienko is, deze man is voor bakken geld het schip in gegaan en krijgt nu eindelijk de waarheid te horen en daardoor zal de geldkraan snel dicht gaan. Zoiets als Pride Yakuza schandaal met Fuji Tv en zo herhaalt zich de geschiedenis.
    Vadim heeft zijn aandeel in M-1 moeten opgeven vanwege een enorme persoonlijke schuld.

    Ach zo kan ik nog wel even doorgaan, zoals jullie kunnen lezen is het schip al half gezonken.

    Als klap op de vuurpijl is Appy aan het vechten voor zijn leven in het ziekenhuis vanwege een ernstige hersenzieke (beterschap, je bent een etter maar dat gun ik niemand), Vadim is alcholist volgens vele Rusische getuige (kan ik zelf niet bevestigen), die is dus zijn schuld aan het verdrinken. En Fedor is heel erg het geloof aan het beoefenen en heeft het licht gezien, die vecht maximaal misschien nog een of twee keer om zijn contract te volbrengen en zal dan zich nog meer bezighouden met geloof!
    Wat over blijft is nog wat zwervend "aardig en vriendelijk M-1 personeel" maar volgens de laatste berichten hoort zelfs Michaell ook niet meer tot die catagorie!

    Als ze gewoon samen hadden gewerkt met mensen die hier al heel lang mee bezig waren GG/UFC/K-1 dan had dit allemaal niet hoeven te gebeuren. We hadden met zijn alle een enorm kasteel kunnen bouwen. Helaas konden Appy en Vadim dat niet begrijpen en wilden alleen op de hoogste berg zitten vooral ten kosten van anderen vele gingen failliet en verloren bergen met geld, tja dan val je vroeg of laat heel hard naar beneden!

    Love and Peace
    Kudo's voor deze uiteenzetting!

  8. #133
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Oh en Bas, Sergei Matvienko lijkt nog genoeg geld over te hebben!

    http://www.youtube.com/watch?v=DLRcZnrcQ6w

  9. #134
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Oh en Bas, Sergei Matvienko lijkt nog genoeg geld over te hebben!

    http://www.youtube.com/watch?v=DLRcZnrcQ6w
    Fuji Tv had en heeft nog steeds bergen geld, maar toen het yakuza verhaal kwam trokken ze de stekker eruit bij Pride! We zullen zien wat vader governor of St Petersburg ervan vindt dat zijn zoon omgaat met dit soort figuren en hoe die figuren constant in de pers komen. En niet te vergeten hoe al die beloftes bergen geld kosten en de kosten alleen maar meer worden!

    We zullen zien!

  10. #135
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    heerlijk..kom thuis van een dag werk ,bakkie koffie erbij,laptop aan en mixfight checken.

    en even ontspannen met een onderwereldverhaal,of is het toch meer een whodunnit?

    een ding is zeker:de pot verwijt de ketel......

  11. #136
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    7 drugs, Appy E gebruike en jesselaar zo kan ik een heel boek vol schrijven........................


    Love and Peace
    Is dat Jessy Gibs?

  12. #137
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post

    God damn...
    Idd, wat een topic weer. Bepaalde figuren vuren op alles wat BB post of op wat met GG te maken heeft. In plaats van dat je blij bent dat BB hier komt posten en eens een kijk geeft in wat andere zaken. Beter iedereen die BB of GG enigszins positief benadert een groupie noemen of erger.
    Daarnaast, als je het nodig acht om mensen te beledigen op een MMA forum dan kun je de vraag verwachten of het niet op een andere manier kan worden opgelost. Daar draait dit topic toch ook om? Maar ja achter de comp. is zo makkelijk als forum warrior

  13. #138
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Wanneer wordt er een film van gemaakt?

  14. #139

    Default

    Quote Originally Posted by goro View Post
    Is dat Jessy Gibs?

    Echt niet.
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  15. #140
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Guile View Post
    Idd, wat een topic weer. Bepaalde figuren vuren op alles wat BB post of op wat met GG te maken heeft. In plaats van dat je blij bent dat BB hier komt posten en eens een kijk geeft in wat andere zaken. Beter iedereen die BB of GG enigszins positief benadert een groupie noemen of erger.
    Daarnaast, als je het nodig acht om mensen te beledigen op een MMA forum dan kun je de vraag verwachten of het niet op een andere manier kan worden opgelost. Daar draait dit topic toch ook om? Maar ja achter de comp. is zo makkelijk als forum warrior

    Wat maakt het van jou een anti-forum warrior ?

    Voor alles heb je een oplossing en daar heb jij zeker gelijk in ..zelfs jij kan opgelost worden

  16. #141
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Eens kijken hoe heet die criminele organisatie ook alweer die begint met een M die veel met duistere praktijken bezig is?

    1 afpersing en leugens: Fedor laat 4.1 miljoen zitten voor de ahoy schuld van Vadim en Appy, om er maar eentje op te noemen.
    2 witwassen: Dream kampioen Mousasi die officieel voor $ 2000.- vecht by strikeforce voor een tietel en natuurlijk wordt voorgelogen in de beruchte UFC aanbieding, Appy E kon zich niet meer herinneren met wie die daar had gesproken bij de UFC.
    3 opdracht geven tot moord: Appy E caught on tape
    4 bedreigingen: recentelijk nog de M-1 promotor van Seattle en zie hierboven
    5 red devil russia (vadim) gym in nieuws voor omkatten auto's en bomaanslag
    6 oplichting: Ernesto Hoost voor dubbele laten vechten in Ahoy maar oorspronkelijk maar de helft betalen. Dus zogenaamde partners 50% meer laten betalen, appy samen met een ander zakenvriendje wiens naam ook begint met een M! Niet nakomen van afspraken en getekende overeenkomsten.
    7 drugs, Appy E gebruike en jesselaar zo kan ik een heel boek vol schrijven........................

    het gerucht gaat dat de echte man achter M-1 Sergey Matvienko zoon van govenor van St petersburg Valetina Matvienko is, deze man is voor bakken geld het schip in gegaan en krijgt nu eindelijk de waarheid te horen en daardoor zal de geldkraan snel dicht gaan. Zoiets als Pride Yakuza schandaal met Fuji Tv en zo herhaalt zich de geschiedenis.
    Vadim heeft zijn aandeel in M-1 moeten opgeven vanwege een enorme persoonlijke schuld.

    Ach zo kan ik nog wel even doorgaan, zoals jullie kunnen lezen is het schip al half gezonken.

    Als klap op de vuurpijl is Appy aan het vechten voor zijn leven in het ziekenhuis vanwege een ernstige hersenzieke (beterschap, je bent een etter maar dat gun ik niemand), Vadim is alzwaar aan de alchol volgens vele Rusissche getuige (kan ik zelf niet bevestigen), die is dus zijn schuld aan het verdrinken. En Fedor is heel erg het geloof aan het beoefenen en heeft het licht gezien, die vecht maximaal misschien nog een of twee keer om zijn contract te volbrengen en zal dan zich nog meer bezighouden met geloof!
    Wat over blijft is nog wat zwervend "aardig en vriendelijk M-1 personeel" maar volgens de laatste berichten hoort zelfs Michaell ook niet meer tot die catagorie!

    Als ze gewoon samen hadden gewerkt met mensen die hier al heel lang mee bezig waren GG/UFC/K-1 dan had dit allemaal niet hoeven te gebeuren. We hadden met zijn allen een enorm kasteel kunnen bouwen. Helaas konden Appy en Vadim dat niet begrijpen en wilden alleen op de hoogste berg zitten vooral ten kosten van anderen vele gingen failliet en verloren bergen met geld, tja dan val je vroeg of laat heel hard naar beneden!

    Love and Peace

    Thanks voor de info.. ik ben aan het mee schrijven als je het niet erg vind.


  17. #142
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Marquis, effe zonder gekheid, ook jij zal moeten kunnen concluderen dat we het wel mogen waarderen dat Bas hier vaak openheid van zaken geeft. Of alles waar is en of men het er mee eens moet zijn is een tweede (we horen immers maar een kant van de verhalen), maar disussiewaardig is het wel.

  18. #143
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Harrie mijn reactie was alles behalve sarcastisch.. Bas weet half niet hoe blij ik ben dat ik deze info heb gekregen.Waar MF zich niet voor laat lenen
    Last edited by Marquis; 19-04-2010 at 20:25.

  19. #144
    Join Date
    Jan 2005
    Location
    Amsterdam / Alkmaar / Napoli
    Posts
    3.368
    vCash
    126000

    Default

    laatste 2 paragrafen zijn wel weer wat aannames bas... even ter info....










    "Morte prima di disonore"
    ------------------
    ***MejiroGym***

  20. #145
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    dit is echt Hollywood materiaal Bas. Ik voel een film aankomen Reps voor degene die met een goede titel komt.

    The MMA Conspiracy.

    Finkelstein Lord of the Ring

    The Russian Connection

  21. #146
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Cool

    Quote Originally Posted by micha View Post
    dit is echt Hollywood materiaal Bas. Ik voel een film aankomen Reps voor degene die met een goede titel komt.

    The MMA Conspiracy.

    Finkelstein Lord of the Ring

    The Russian Connection
    Totally offtopic, maar hier ook een paar titels:


    • Once upon a time in M-1
    • One flew over M-1's nest
    • Finkelstein's list
    • Saving Private Fedor (gesponsord door Dana White)
    • M-1 Confidential


  22. #147

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    dit is echt Hollywood materiaal Bas. Ik voel een film aankomen Reps voor degene die met een goede titel komt.

    The MMA Conspiracy.

    Finkelstein Lord of the Ring

    The Russian Connection


    The Boon Whisperer,
    THE CURE IS FREE, YOU'RE PAYING FOR THE DISEASE.

  23. #148
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Ramboon!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  24. #149
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Pinkelstein & de gouden Boon

  25. #150
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Even back on-topic en eigenlijk ook niet:

    Ik ken je niet Bas, maar je lijkt me geen vervelende vent, en je doet ook ergens wat goed met Golden Glory, en dat is goed voor de sport.

    Maar wat is de winst om een vete met een paar russen op een forum uit te knokken ? Het feit dat zij dat ook doen ?
    Mijn moeder zei altijd: als hij van een flat afspringt. spring je er dan achteraan ?
    Ik heb zwaar het vermoeden dat dat overal in de vechtsport wel zo is.

    Ik vind het een uiterst vermakelijk topic, ik denk ook dat je een goed onderbouwd betoog hebt gehouden waarvan (helaas) een heleboel zal kloppen, maar zie niet goed wat de winst is om het op deze manier uit te knokken.

    De ene helft van de mensen hier vindt toch al dat je gelijk hebt, en de andere helft wordt bevestigd in het feit dat ze je een clown vinden. (Mijn advies in deze: laat die finkelstein lekker lullen en geef jamilla een tientje meer in de maand als ze haar mond houd .)

    Aangezien deze reactie een beetje off-topic is mag het ook via de pm uiteraard.

    gr.
    Bram

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •