MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 46 of 46
  1. #26
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    KNOK
    Posts
    238
    vCash
    126000

    Default

    Het is heel simpel
    Als je de BESTE wilt blijven moet je dat bewijzen tegen de ABSOLUTE TOP...
    in mijn ogen overeem en lesnar
    Als dat niet gebeurt door gelijk wie dan ook van fedors kant, then whos the chicken
    Fuck de fedor hype, fuck zijn management, ik en waarschijnlijk veel kenners willen die partijen zien en kijken of fedor nog steeds de beste is PUNT
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    It ain't about how hard you hit - It's about how hard you can get hit and keep moving forward

  2. #27
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Als er 1 vechter is die niet overrated is dan is het wel Fedor...
    Ik bedoel hij verslaat iedereen op dominante wijze. Ook na Pride heeft Fedor tegen Top vechters gestaan.
    Alleen omdat hij niet in de UFC vecht betekent niet dat z'n tegenstanders niets voorstellen.
    Fedor vecht voor de volgende redenen niet in de UFC;
    -Als hij de Champ is dan moet hij eeuwig in de UFC blijven totdat hij verliest.
    -Als hij niet naar de smaak van Dana White vecht dan kan hij zomaar ge-cut worden
    -Als hij in de UFC vecht kan hij niet meer aan Sambo doen en andere activiteiten waar hij plezier in heeft.

    En nee dit heb ik niet verzonnen maar ik heb het van een fedor interview!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  3. #28
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Waarom zijn opeens Lesnar en Overeem alleen toppers waar Fedor tegenover moet vechten?
    Wat dacht je van Werdum,JDS,velasquez ...allemaal toppers die meer dan Overeem en Lesnar hebben laten zien.

    FEDOR FTW!!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  4. #29
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    N-H
    Posts
    467
    vCash
    126000

    Default

    idd fedor is aan het ducken nu , en vroeg zeker niet , heb je fedor wel eens zien vechten? hij mensen ontwijken??dus Petrosyan weet het beter dan zelfs allistair en bas boon bij elkaar.Wat zijn jou bronnen dan?
    Last edited by ReZp; 18-05-2010 at 22:44.

  5. #30
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    KNOK
    Posts
    238
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by wrestler_nl View Post
    Als er 1 vechter is die niet overrated is dan is het wel Fedor...
    Ik bedoel hij verslaat iedereen op dominante wijze. Ook na Pride heeft Fedor tegen Top vechters gestaan.
    Alleen omdat hij niet in de UFC vecht betekent niet dat z'n tegenstanders niets voorstellen.
    Fedor vecht voor de volgende redenen niet in de UFC;
    -Als hij de Champ is dan moet hij eeuwig in de UFC blijven totdat hij verliest.
    -Als hij niet naar de smaak van Dana White vecht dan kan hij zomaar ge-cut worden
    -Als hij in de UFC vecht kan hij niet meer aan Sambo doen en andere activiteiten waar hij plezier in heeft.

    En nee dit heb ik niet verzonnen maar ik heb het van een fedor interview!
    Laat hem dan na zijn partij tegen werdum eerst tegen Overeem staan, daar ben ik al heel benieuwd naar, kan misschien een verrassend uitslag hebben aangezien we Rogers vs Fedor en Overeem vs Rogers gezien hebben. Misschien kan Overeem dan tegen Lesnar. Ik zeg wel misschien want fedor blijft natuurlijk fedor maar hij wordt dagje ouder, het is geen machine
    It ain't about how hard you hit - It's about how hard you can get hit and keep moving forward

  6. #31
    Join Date
    May 2010
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    FEDOR VECHT NIET TEGEN DE ABSOLUTE TOP! Kan ook helemaal niet, want hij is zelf de absolute top. Triest niveau hier, had wel wat meer verwacht.

  7. #32
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    KNOK
    Posts
    238
    vCash
    126000

    Default

    Ik probeer het nog zo mooi te zeggen..... de BESTE tegen de ABSOLUTE TOP, strikeforce en ufc champ niet top genoeg dan?
    It ain't about how hard you hit - It's about how hard you can get hit and keep moving forward

  8. #33
    Join Date
    May 2010
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Mark Hunt > Tsuyoshi Kohsaka > Fedor

    Mark Hunt versloeg TK, dus hij maakt van Fedor al helemaal gehakt!!!!

  9. #34
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    KNOK
    Posts
    238
    vCash
    126000

    Default

    we leven in 2010
    It ain't about how hard you hit - It's about how hard you can get hit and keep moving forward

  10. #35
    Join Date
    May 2010
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ZanZaiZuk View Post
    Ik probeer het nog zo mooi te zeggen..... de BESTE tegen de ABSOLUTE TOP, strikeforce en ufc champ niet top genoeg dan?
    Wat dacht je ervan dat zij eens Fedor uitdagen? Hoeveel mensen hebben Fedor uitgedaagd sinds Cro Cop? Couture durfde niet meer, ondanks 3 miljoen payday. Arlovski KTFO. Rogers gedomineerd door Overeem en zal nooit meer een rematch krijgen. Overeem is de enige uitdager die nog niet is verslagen door Fedor en dat is alleen maar zo omdat hij 3 jaar lang zijn skills heeft lopen verbeteren om zich voor te bereiden op Fedor. Hij zegt nota bene zelf dat hij traint voor Fedor en Fedor alleen.

  11. #36
    Join Date
    May 2010
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ZanZaiZuk View Post
    we leven in 2010
    O, daarom denkt iedereen dat Fedor geen goede wins heeft. Hij heeft dit jáár gewoon nog niemand verslagen.

  12. #37
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    KNOK
    Posts
    238
    vCash
    126000

    Default

    Dat maakt het toch spannend en als hij traint voor fedor alleen vind ik dat hij het niet slecht tegen rogers heeft gedaan
    It ain't about how hard you hit - It's about how hard you can get hit and keep moving forward

  13. #38
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    KNOK
    Posts
    238
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tehlirian View Post
    O, daarom denkt iedereen dat Fedor geen goede wins heeft. Hij heeft dit jáár gewoon nog niemand verslagen.
    Heb ik dat gezegd??? Ik zeg alleen dat de beste tegen de absolute top moet om te bewijzen dat hij nog steeds de beste is lees beter
    It ain't about how hard you hit - It's about how hard you can get hit and keep moving forward

  14. #39
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ZanZaiZuk View Post
    Ik probeer het nog zo mooi te zeggen..... de BESTE tegen de ABSOLUTE TOP, strikeforce en ufc champ niet top genoeg dan?
    Ik probeer het ook nog zo mooi te zeggen. Ali O. is de eerste die daadwerkelijk een match met Fedor verdient. Ali O. heeft zich dit weekend aan de 'Amerikaanse' fans bewezen en hij krijgt nu middels Strikeforce de kans om tegen Fedor te vechten. M1 heeft al toegezegd dat Fedor tegen Ali O. zal vechten na de partij met Werdum, een partij die al voor de wedstrijd Ali O. vs Rogers vaststond. Stel je voor dat Rogers had gewonnen. Hadden mensen dan ook geschreeuwd dat Fedor Ali duckt, nee, simpelweg omdat Ali O. niet genoeg krediet kreeg voor zijn kunnen en niet alleen vanuit Amerikaanse hoek (en hoe lang had Fedor moeten wachten op een legitieme contender als Ali O. had verloren?). Ik heb hier ook regelmatig commentaar zien langskomen dat hij alleen maar tegen (op mma gebied) cans vocht. Dus Ali O. heeft zich dit weekend bewezen, heeft al een toezegging van M1 en van Scott Coker die de partij wil. Wat rent Fedor toch hard, laat me niet lachen.. en Brock Lesnar wint van Herring, Couture en Mir en verdient een gevecht met Fedor? misschien kan je beter WWF gaan volgen.

  15. #40
    Join Date
    May 2010
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Gast, wie heeft Brock verslagen dat je denkt dat hij überhaupt de kans verdient om tegen Fedor te vechten? Het is dat Overeem goed gepresteerd heeft in K-1, want in MMA is Rogers zijn grootste win en dat is volgens jou blijkbaar geen absolute top...

  16. #41
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    KNOK
    Posts
    238
    vCash
    126000

    Default

    Gaat Fedor 100% zeker tegen Overeem vechten? Heel mooi dat!
    En neen dank u WWF vind ik behoorlijk fake, maar Lesnar heeft met 5 partijen al flink wat bereikt, de rematch tegen Mir was Heerlijk en Bruut. Toch bedankt voor de info...
    It ain't about how hard you hit - It's about how hard you can get hit and keep moving forward

  17. #42
    Join Date
    May 2010
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by a.s.c. View Post
    Ik probeer het ook nog zo mooi te zeggen. Ali O. is de eerste die daadwerkelijk een match met Fedor verdient. Ali O. heeft zich dit weekend aan de 'Amerikaanse' fans bewezen en hij krijgt nu middels Strikeforce de kans om tegen Fedor te vechten. M1 heeft al toegezegd dat Fedor tegen Ali O. zal vechten na de partij met Werdum, een partij die al voor de wedstrijd Ali O. vs Rogers vaststond. Stel je voor dat Rogers had gewonnen. Hadden mensen dan ook geschreeuwd dat Fedor Ali duckt, nee, simpelweg omdat Ali O. niet genoeg krediet kreeg voor zijn kunnen en niet alleen vanuit Amerikaanse hoek (en hoe lang had Fedor moeten wachten op een legitieme contender als Ali O. had verloren?). Ik heb hier ook regelmatig commentaar zien langskomen dat hij alleen maar tegen (op mma gebied) cans vocht. Dus Ali O. heeft zich dit weekend bewezen, heeft al een toezegging van M1 en van Scott Coker die de partij wil. Wat rent Fedor toch hard, laat me niet lachen.. en Brock Lesnar wint van Herring, Couture en Mir en verdient een gevecht met Fedor? misschien kan je beter WWF gaan volgen.
    Brock is bijzonder, verloor van een blikje en versloeg een ander via decision en kreeg een kans voor de titel. Dan verdient hij nu toch ook wel een kans tegen Fedor, met nog twee blikjes op zijn palmares?

  18. #43
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    KNOK
    Posts
    238
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tehlirian View Post
    Gast, wie heeft Brock verslagen dat je denkt dat hij überhaupt de kans verdient om tegen Fedor te vechten? Het is dat Overeem goed gepresteerd heeft in K-1, want in MMA is Rogers zijn grootste win en dat is volgens jou blijkbaar geen absolute top...
    Ik vond de overwinning van Overeem op Rogers wel dominanter dan Fedor vs Rogers. Ik zie gewoon liever andere partijen dan Werdum vs Fedor, mijn mening dan

    Het zou toch mooi zijn ook dat Fedor zich ook kan bewijzen tegen de champs en de publieksvechters, nuja heb geen zin meer in discussie we geraken er toch niet uit ieder zijn mening hé
    Last edited by ZanZaiZuk; 18-05-2010 at 23:07.
    It ain't about how hard you hit - It's about how hard you can get hit and keep moving forward

  19. #44
    Join Date
    May 2010
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ZanZaiZuk View Post
    Gaat Fedor 100% zeker tegen Overeem vechten? Heel mooi dat!
    En neen dank u WWF vind ik behoorlijk fake, maar Lesnar heeft met 5 partijen al flink wat bereikt, de rematch tegen Mir was Heerlijk en Bruut. Toch bedankt voor de info...
    99% zeker ja.

    Niet compatibele browser | Facebook
    http://www.mma-core.com/videos/_Fran...7?vid=10002564
    http://www.mma-core.com/videos/_Bran...5?vid=10002481

    Daar ging Brock 1-1 mee... Én hij kon hem niet in de eerste ronde verslaan, in tegenstelling tot deze blikjes (volgens UFC fans dan).

  20. #45
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Als Fedor niet tegen Overeem zal vechten dan heeft dat filmpje gewoon gelijk. En je kunt zeggen bullshit, hater, Fedor duckt niemand etc. Maar hij brengt wel goede argumenten zoals die quote van Fedor waarin hij zegt dat HIJ alles beslist en niet alleen M1 zoals iedereen denkt. Dus reken er maar op dat Fedor zelf een ducker is als er geen gevecht tegen Alistair komt.

  21. #46
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tehlirian View Post
    Brock is bijzonder, verloor van een blikje en versloeg een ander via decision en kreeg een kans voor de titel. Dan verdient hij nu toch ook wel een kans tegen Fedor, met nog twee blikjes op zijn palmares?
    Ik zou liever Alistair zien; ten eerste omdat hij bij STRIKEFORCE vecht en de zwaargewicht titel bezit de organisatie waar Fedor ook vecht. Ten tweede omdat ik nog moet zien dat Brock voorbij zijn eerste echte uitdaging gaat komen: Shane Carwin. Als je organisatie tegen organisatie wilt zien moet er per organisatie wel uitgemaakt worden wie de topdog is IMO. Alistair en Fedor en Brock en Carwin. Herring is nu een subtopper ( was in zijn prime slachtoffer van Fedor), Couture is 46 en geslacht door Nogueira (eveneens een oude bekende van Fedor toen Nog in zijn prime was) dan blijft Mir over (die Brock eerder in een kneebar legde) Mir alleen weegt niet op tegen alle sportieve prestaties van Ali die even een MMA stempel in de K1 drukte.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •