MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 5 of 8 FirstFirst 12345678 LastLast
Results 101 to 125 of 193
  1. #101
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #102
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Perfectteamcindy View Post
    Top, dan kan hij zowel in het Engels als in het Nederlands slecht spreken over m1, Vadim en Apy!
    Maar als hij het in het Nederlands doet dan heb ik uiteindelijk liever dat hij het zonder schrijffouten doet! Ik ben leerkracht he ;-) Ik geef spelling nooit op! Beroepsmisvorming noemen ze dat!
    Geeff je ook nog les Cindy? Aan wie?

  3. #103
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    UTRECHT
    Posts
    231
    vCash
    126000

    Default

    Bas heeft volgens mij een engelse secretaresse nu nog een nederlandse

  4. #104
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    475
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marrilia View Post
    Dit vind ik dan weer een beetje zielig, lekker anoniem achter je pc een stukje(waar nog de tijd voor is genomen ook) schrijven en het op wikipedia zetten.

    Een beetje kinderachtig en laf.

  5. #105
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    on the fringe
    Posts
    376
    vCash
    126000

    Default

    om even geen verwarring te scheppen,ik ben dus niet verantwoordelijk hiervoor.
    kwam het tegen terwijl ik probeerde wat achtergrondinformatie te zoeken over bas boon.

  6. #106
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    4.471
    vCash
    126000

    Default

    dus marillia zit er gewoon achter... briljant!!!

  7. #107
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    475
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marrilia View Post
    om even geen verwarring te scheppen,ik ben dus niet verantwoordelijk hiervoor.
    kwam het tegen terwijl ik probeerde wat achtergrondinformatie te zoeken over bas boon.
    Quote Originally Posted by marrilia View Post
    om even geen verwarring te scheppen,ik ben dus niet verantwoordelijk hiervoor.
    kwam het tegen terwijl ik probeerde wat achtergrondinformatie te zoeken over bas boon.
    Dat snap ik en ik neem je ook helemaal niks kwalijk.
    Maar het was bedoeld voor degene die het hebben geplaatst op wiki.
    Waarschijnlijk hebben zij tijd te veel.

  8. #108
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amersfoort
    Posts
    475
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by roy s View Post
    jullie hebben het samen geschreven...
    ...ik voel een samenspan

    en ook het reageren achteraf is goed in elkaar gezet, reps
    whaha sherlock.
    reps voor het geven van reps..
    maar ik blijf bij mijn uitspraak.

  9. #109
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    13.322
    vCash
    126000

    Default

    @ Marilla, reps het stukje tekst. Was lachen!

  10. #110
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Insider View Post
    What the Fuck, volgens mij zijn alle promotors / managers criminelen of ze worden bijgestaan door criminelen.
    Dat viel me ook op.

  11. #111
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by michaell View Post
    Ik garandeer dat dit paragraaf 100% correct vertaald is.
    Zoals ik zei, als u via valetudo.ru de waarheid wilt spreken en horen, vergist u zich.

    Fedor tegen Zulu had misschie dezelfde redenen als Fedor in BomBaYe wat door u georganiseerd was. Dat heeft er niets mee te maken in mijn ogen.
    Wat concurrenten betreft, er zijn altijd concurrenten in business. U hebt ook niet echt veel fans hier zie ik. Bent u ook "niet zo eerlijk en zo goed zakenlijk"? Dat is een erg lang verhaal maar valetudo.ru to mixfight.ru is als fihgttalk to mixfight.nl. Zie verbieden zelfs links naar mixfight.ru en willen meer visitors door zulke scandalen aantrekken.
    Waarom nog zouden ze contact met u houden?
    Ik heb de laatste vraag: waarom niet prive praten maar gelijk uw mails op middleeasy.com posten en dan beweren dat Vadim de eerst was om openbaar te posten? Misschien stopt u ermee en verder gewoon persoonlijk alles bespreekt? U hebt telefoonnummers toch?
    Ik heb niks georganiseerd in Bom Baye, beter leren lezen. Ik had een mogelijkheid geschapen voor mijn GG vechters om buiten de K-1 meer geld te verdienen omdat ik in een hoek werdt gedreven door K-1. Ik heb door die mogelijkheid (dankzij Miro en GG) mijn partners Appy/Vadim (M-1 daar had GG namenlijk een contract mee wat door Vadim wordt ontkend, ik zal dat bewijs ook nog produceren) laten mee profiteren van deze mogelijkheid, die stukken heb je nu kunnen lezen.
    Fedor tegen Zulu kan niet dezelfde reden hebben gehad want toen GG Fedor naar Bom Baye haalde ging zijn gage van $30.000 naar $115.000 (dat kwam door de expertise van GG, die kende de prijzen van kampioenen en was al jaren actief als management en had ook op die manier Fedor bij zijn oude management weggehaalt). Hetzelfde gold voor Semenov in de UFC, Vadim betaalde Semenov $1000.- voor een gevecht, GG kwam met $35.000 voor dezelfde vechter (die vechter had ook voor $5.000 gevochten of $10.000 ,maar GG kwam met $35.000 en dan achteraf mij beschuldigen van een extra 10% die ik als mogenlijkheid gaf om voor iedereen nog meer te verdienen).
    In het geval van Zulu ging het gage van Fedor $600.000 (plus sponsor en de mogelijkheid in America te blijven vechten, wat een top contract voor die tijd, GG op zijn best) terug naar $450.000?
    Snap je dat in het ene geval hij $75.000 meer verdient en in het andere geval (ZULU) $150.000 (plus sponsor) minder? Dus wat bedoel je nou met dezelfde reden, het klinkt voor mij zeeeer onlogisch en onzakenlijk!
    Ik heb heel veel fans en degene die dat niet zijn, gaan het nog worden en ik ben het ermee eens, zoals ik mij soms profileer kan dat veel afgunst, jaloezie en soms zelfs haat veroorzaken helemaal als je succes hebt. Dit is een van mij zwakheden (ik heb een zwak voor zwarte humor en sarcasme, maar niet iedereen kan daar goed tegen) en ik ben eraan aan het werken om mijzelf te verbeteren.

    Ik heb het heel lang prive geprobeert, maar Mr J kwam in detentie te zitten (heb ik hem een keer opgezocht die J toen hij in detentie zat) en de partner van J verdween? Mr A die draaide zijn rug om tijdens een gesprek met mijn partner en liep gewoon weg. Vadim spreekt altijd: ik niet begrijp en ik snap niet zo goed en situatie veranderd. Diezelfde Vadim heeft mij nog nooit beschuldig van die 15% tot nu toe?

    Ik stond heel verontwaardigd naar Appy te kijkenop NYE 2003 Japan toen dit allemaal door Appy aan mij werdt "verteld" en probeerde de rust te bewaren door te zeggen dat die Jappaners dit alleen deden omdat we dat twee jarig contract niet wilden tekenen. Ik zei Appy laten we eerst de zaak onderzoeken , denk na, waarom komt Pride hier nu mee? We spreken over Pride die niet te vertrouwen zijn, GG heb dmv het openbreken van het contract maar liefst $300.000 meer verdient voor Fedor in de periode dat zei dachten maar $120.000 te betalen, dat vind die promotor niet leuk (zacht uitgedrukt). Ik zei Appy als we fight by fight nemen, wat wij willen wordt het nog meer als Fedor blijft winnen. Pride weet dat als ze Fedor niet tekenen voor twee jaar dat ze zwaar in de buidel moeten. En als het al waar zou zijn is Pride heel erg verkeerd bezig, dus die zijn net zo fout in dat geval! Maar goed Appy was niet voor reden vatbaar en gebruikte het woord van deze Sakakibara om mijzelf aan de kant te zetten.
    Ik heb gelijk om al die bewijzen gevraagd van die bank overmakingen, maar nooit gekregen!

    Miro was een top advocaat in Japan en die advocaten op dat niveau kosten zoiets van $1000,- per uur daar, hij was als Croaat liefhebber van de sport en was manager van Cro Cop. Als we normaal voor bv zijn diensten gebruik hadden willen maken was het niet eens te betalen geweest (hij werkte voor grote olie concerns en had bijvoorbeeld een top sponsor contract voor gouden medialle winnar Thorpe in japan geregeld etc). Hij wist als geen ander hoe Pride werkte na het gezeik met Cro Cop, hij regelde een eigen vertaalster voor Fedor gedurende zijn verblijf in Japan, want die van Pride waren gewoon spionnen. Hij vertaalde Japanse stukken in kranten van engels naar japans en andersom, hij was met een top sponsor bezig voor Fedor in Japan, de man werkte keihard!

    Maar goed Appy was op kosten van GG naar Japan geweest en die kende helemaal geen bedragen en ook niet de situatie van Pride, maar zag grote $ mogelijkheden doordat Sakakibara tweedracht proberen te zaaien, wat hem lukte. Maar toen waren Appy en Vadim al wijs en moest hij alsnog de hoofdprijs betalen voor Fedor.

    Ook liet GG het er niet bij zitten en waarschuwde Sakakibara dat hij dat verlies van Bombaye maar goed moest maken het was namenlijk door het gebruik van Yakuza in opdracht van Pride dat de promotor (Kawamata van Bom Baye) het land uitvluchte en GG vechters gewoon niet betaald werden. We hebben met een rechtzaak gedreigd, Sakakibara genoot van dit alles, maar we wisten als we die rechtzaak begonnen dat de waarheid bovenwater zou komen. Omkopinsschandalen, yakuza, dreigementen, tja als er dan een delegatie politie bij Fuji Tv binenstaat over vragen hoe hun connectie zijn met yakuza, gaat de stekker er snel uit. Maar Appy en Vadim dachten we gaan Pride europa doen, wij hebben nu Fedor en dat gaan we gebruiken. Ze vergaten dat Bas en Miro gingen terugvechten en zich niet in een hoekje lieten zetten. Ik vindt het jammer voor alle vechters die hun brood verdiende met Pride, maar ja GG had een onbetaalde rekening en werdt aan de kant
    kant gebonjourd, bedankt voor de expertise GG, verlies met Bom Baye, niet ons probleem, delen, ben je gek of zo!
    Zo zie je wat een forum, kranten en de pers kan doen, we hadden Pride gewaarschuwd.
    Overigens was die samenwerking helemaal niet zo top met Pride Europa, toen een advertentie verscheen in de rings met het Pride logo, werdt vanuit Japan gesommeerd het logo niet te gebruiken, ze hadden daar geen toestemming voor???
    Ik heb maar een (ik heb van te voren aangekondigd per mail aan Vadim) mail daar gepost op die andere site en kijk het resultaat, er wordt nu gevraagd prive te bellen, Vadim reageerd voor het eerst met hele zinnen, waskebeurt?

    Love Peace

  12. #112
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Perfectteamcindy View Post
    Top, dan kan hij zowel in het Engels als in het Nederlands slecht spreken over m1, Vadim en Apy!
    Maar als hij het in het Nederlands doet dan heb ik uiteindelijk liever dat hij het zonder schrijffouten doet! Ik ben leerkracht he ;-) Ik geef spelling nooit op! Beroepsmisvorming noemen ze dat!
    Beste Cindy, wij makken noit vouten

    En ik woon niet meer in "nederland", godzijdank!

    sawadee kap

  13. #113
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jesselaar View Post
    als jij mij een aap vind moet je zelf weten maar jij hebt me zeker niet leren klimmen .(de wereld is niet alleen van jou)
    bas we hebben hier al gesprekken zat over gehad en ik vind het jammer dat het zo gelopen is want we hadden inderdaad veel beter samen kunnen werken in plaats van ouwe koeien uit de sloot blijven te halen .
    we hebben altijd enorm gelachen in japan (de eerste pride dagen )en rusland enz en ik kan de humor van je post enorm waarderen .
    wat ik jammer vind dat je je op 1 persoon richt en daarmee meer mensen mee benadeelt en wie kaatst kan de bal terug verwachten maar tevens ben ik achter een paar dingen gekomen waar je mij indirect mee benadeelt (wat overigens niet gelukt is maar daar hebben we het nog wel een keer over ,dus micha laat het mailtje maar zitten)
    als persoon heb ik je altijd gemogen ik hoop dat we hier allebij van geleerd hebben en dat sommigen mensen niet kunnen samenwerken is in iedergeval nooit mijn probleem geweest .
    ik was gisteren in gesprek toen je me belde en heb je later terug gebeld maar kreeg een voice mail dat je in thailand aan je zwembad zat (en wij maar werken)nou gap dit was het voor deze week je hebt mn nummer en kan me altijd bellen
    love en peace (van bas boon)
    Dat is een gezegde: als je een aap leert klimmen krijg je een kokosnoot op je hoofd (aap ziet er beter uit, sorry kon het niet laten), jawel GG heb Appy en Vadim en indirect jouw laten klimmen, jij was immers eerst een fan die meeging naar Japan en je ambitie was klaarblijkenlijk promotor/manager worden, de aap komt uit de mouw!
    Ik richt mij op twee personen Appy /Vadim waarvan GG vindt dat ze gewoon die ouwe zaak moeten afhandelen.
    Wow, benadeel ik jouw? vertel, ik wist niet eens dat je manager was totdat je hetzelf vertelde, dus het wordt spanned? Je hebt mij nieuwschierig gemaakt, waar heb ik jouw mee benadeeld?

    Love Peace

  14. #114
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Perfectteamcindy View Post
    Beste Bas,

    ik ben misschien en waarschijnlijk de eerste en de enige die mij hieraan stoort maar op volgende zin wens ik het volgende aan te merken:
    Viereneenhalf jaar hoor ik niks er wordt gedaan alsof ik niet besta. Ik heb een aantal pogingen ondernomen omdat van hun kant werdt geprobeert de zaak goed te maken
    Over typfoutjes zal je mij nooit horen zeuren,... MAAR...

    1) werd is een verleden tijd en zowel in het algemeen ANTWERPS als in het Algemeen Nederlands kan een verleden tijd NOOIT met -dt eindigen. Het is dus werd en niet werdt.
    2) geprobeerd is een voltooid deelwoord komende van het woord proberen. Geprobeert is absoluut fout daar de letter R niet in het FOKSCHAAP of het KOFSCHIP voorkomt onder de medeklinkers!

    Zo zijn er nog wel meerdere zware spellingsfouten waar ik me al maanden dood aan erger,... maar in korte, lieve en vriendelijke posts kan ik ze gerust door de vingers zien...
    Als m1 dan toch met de grond gelijk moet gemaakt worden door jouw woorden, gelieve het dan met stijl en ZONDER schrijffouten te doen. Werkwoorden vervoegen leer je bij ons in het derde leerjaar, om van de rest nog maar te zwijgen!

    met vriendelijke groeten
    Cindy Dandois
    Beste Cindy

    Ik wil helemaal niemand ten gronde richten maar wat ik wel wil is waar GG recht op heeft!
    Je mag mij wat bij les komen geven af en toe, je bent nooit te oud om het te leren is het gezegde!
    Je moet je niet ergeren, maar beter is dat je een soort vorm van medeleven moet tonen dat Bas nooit beter heeft leren spellen op school in die korte tijd dat hij aanwezig was.
    FOKSCHAAP?

    Love Peace

  15. #115
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Beste Cindy

    Ik wil helemaal niemand ten gronde richten maar wat ik wel wil is waar GG recht op heeft!
    Je mag mij wat bij les komen geven af en toe, je bent nooit te oud om het te leren is het gezegde!
    Je moet je niet ergeren, maar beter is dat je een soort vorm van medeleven moet tonen dat Bas nooit beter heeft leren spellen op school in die korte tijd dat hij aanwezig was.
    FOKSCHAAP?

    Love Peace
    Die dubbel KK van cocusnoot is speciaal voor jouw!

    Love Peace

  16. #116
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

  17. #117
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  18. #118
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marrilia View Post
    Heb jij dit geschreven ?
    Hoe reageerde bas erop dat hij hoorde dat jij dat hebt geschreven ?

  19. #119
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    ik zie veel gezeik en bashen...dat is niet de bedoeling van de topic.....

    ON TOPIC!!!!!!!!
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  20. #120
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Dat is een gezegde: als je een aap leert klimmen krijg je een kokosnoot op je hoofd (aap ziet er beter uit, sorry kon het niet laten), jawel GG heb Appy en Vadim en indirect jouw laten klimmen, jij was immers eerst een fan die meeging naar Japan en je ambitie was klaarblijkenlijk promotor/manager worden, de aap komt uit de mouw!
    Ik richt mij op twee personen Appy /Vadim waarvan GG vindt dat ze gewoon die ouwe zaak moeten afhandelen.
    Wow, benadeel ik jouw? vertel, ik wist niet eens dat je manager was totdat je hetzelf vertelde, dus het wordt spanned? Je hebt mij nieuwschierig gemaakt, waar heb ik jouw mee benadeeld?

    Love Peace

  21. #121
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by I_LOVE_KNOCKOUTS View Post
    Gek he, als zij degenen zijn die dit voor jou vertalen? Dit zijn concurrenten van M-1 dus die doen wel mee aan jouw verhalen.

    Bas, welke belastingen zijn dat precies waarom jij buiten je 10% management fee nog eens 10% extra in moest houden van Semenov en Suloev?

    Die extra 15% van Pride voor Fedor, waar komt die vandaan?

    Ik zou me als GG-vechter bij het lezen van bovenstaande voorbeelden toch niet zo prettig voelen.

    Dat zal ik jouw uitleggen.
    Op de contracten van de UFC staat een bedrag daar moet je als buitelander 30% over betalen, een van de redenen waarom GG daar bijna helemaal niet vecht. In Japan zorgen we er voor dat die 20% er overheen betaald wordt (Japan betaald de witholding tax, indien aangegeven op je contract). Dan kun je keurig in Nederland opgeven en daar hoef je dan als vechter bijna niks meer over te betalen is een speciaal verdrag tussen Nederland en Japan.
    Maar goed ik had gesproken met Appy en Vadim en iedereen wou eigenlijk cash. Beter ook, kun je gelijk verdelen en de russen hadden niet eens een bankrekening, die vechters die voor $1000,- dollar normaal bij Vadim vochten.
    Dus toen ik $35.000 (inclusief winst premie) voor Semenov regelde was iedereen extreem blij. Semoneov had ook voor $2500.- gevochten of $5000.- en was dolgelukkig.
    Of je moet een Amerikaanse promotor zo gek krijgen dat hij op het contract zet , Netto (wat niet het geval was bij Semenov en Amar in die tijd) prijzen voor het vecht gage!
    Maar zoals je weet zijn alle bedragen publiekenlijk te zien en zo ook de contracten.
    Ik heb toen aangeboden dat ik die 30% die normaal door de vechters zou moeten worden afgestaan , evt via een papier verhaal kon cashen en of we dat wilden verdelen?
    Iedereen 10% extra en klaar!
    Ik begrijp wel dat Vadim en jijzelf als M-1 fan probeert mijn woord zwak te maken, maar Vadim is zelf voor mij daarvoor op kantoor geweest. Appy vertelde toen dat hij het geld van mij had gekregen in America maar had gebruikt voor nog openstaande kosten blablabla.
    Vreemd genoeg werd Appy daarover niet aangesproken of misschien later? En leek de zaak daarmee te zijn opgelost?
    Kijk maar eens aan Gerard Mushashi hoeveel die verdiende officieel voor zijn wereldtietel in America gevecht bij Strikeforce $2000.- vindt je dat niet aan de lage kant?
    Of Fedor $300.000 terwijl tegenstander Tim Sylvia $800.000 kreeg, let wel op deze organisatie is kapot (Affliction).

    Vadim heeft mij daar nooit van beschuldigd tot aan nu, ik kwam bij Appy op zijn kamer in Japan na het gevecht en die begon te schreeuwen Mijatovic dit en Mijatovic dat, die ontving namenlijk eerst het geld van Pride , niet ik! Pride had inmiddels geleerd met andere vechters direct contracten te maken en te tekenenen niet alleen met de managers, daardoor waren ze hun parade paardje Fedor mee kwijtgeraakt, doordat GG wel netjes de contracten direct tekende tussen de vechters en de promotor, wist ik dat dit het punt was waarvoor we Fedor bij een andere organisatie konden laten vechten.

    Mijatovic kreeg voor zijn service als manager een fee van Pride van 15% toen hij manager was van Cro Cop. Het contract van Fedor is in mijn kantoor getekend met een afgevaardigde van Pride , Vadim , Appy, Fedor mijn oom en Leo die er allemaal bij waren, zijn ook foto´s van gemaakt. Op het contract was te lezen het totaal bedrag en was een contract tussen vechter en pride met manager ook genoemd in het contract zoals het hoort.

    Een jaar lang ging alles goed, todat we het nieuwe voorstel van pride niet tekende. Toen kwam Sakakibara met allemaal overschrijvingen die extra waren gedaan naar die advocaat (ik heb daar om gevraagd maar nooit te zien gekregen). Hij zou nog eens 15% hebben gebeurt of in iedergeval meer geld hebben gekregen en zei zeiden dat het voor Fedor was.

    Ik heb toen gezegd, ben slim Appy, let op dit doen ze omdat we niet een langdurig contract aangaan met Fedor, ze gaan met modder smijten. Maar Appy schreewde het uit, hij had een jaar lang geld gebeurt zonder ook maar een stuiver in te leveren op die befaande NYe 2003. Hij moest meer, ik zei hem dat ik al mijn overmakingen kon laten zien die ik had gehad van Miro in die tijd en dat ik heb gekregen waar ik recht op had maar nooit meer. Pride betaalde in die tijd geen cash meer vanwege Isshi die een giganitsich belasting probleem had!
    Ik deed trouwens meer zaken voor Pride zoals ook verkoop van rechten zoals ook de K/1 deal met SBS6, ook daar heb ik een idioot voorbeeld meegemaakt. Chalid kwam met top mensen uit Duitsland voor een top TV deal, het zou via GG en Chalid lopen. Ging Pride doodleuk achter onze rug om naar die TV zender, huppa deal kapot. TV zegt was is dit voor rare toestand,deze mensen zijn heel onbetrouwbaar hier willen we niks mee te maken hebben, hup weg miljoenen deal.

    Overigens geloof ik best dat Mijatovic die vloeiend Japans sprak zijn management deal die hij had over Fedor gebruikt heeft om Sakakibara tot betaling te dwingen. Vergeet niet dat Sakakibara Ken Imai opdracht had gegeven om Cro Cop niet te laten vechten op NYE 2003 Bom Baye, dat was een Pride ster en ze wilden nu zelf een NYE show organiseren. Dit is uiteindelijk ook waarom Fedor daar vocht en veel meer verdiende, men moest een vervanger hebben voor Cro Cop die `zogenaamd` ziek was. Vergeet niet, Pride had drie weken van te voren Mirko Cro Cop afgepakt van Mijatovic doordat Pride Ken Imai naar voren schoof.
    Uiteindelijk heeft die man zijn gezin moeten verhuizen vanwege dreigementen. De man die voor Ivan Thorpe (gouden medaille winnaar een top sponsor contract had binnen gehaalt in Japan) de man die alle stukken in Japans en engels vertaalde, ja hij is mij ook nog geld schuldig. Neem ik hem kwalijk dat hij zich heeft terug getrokken na al deze ellende of dat hij mischien wel meer geld heeft gehad zoals leugenaar Pride beweerde? Eigenlijk interreseert mij dat weinig meer , wat ik heel naar vondt is dat Appy die ooit alleen een kaartje heeft gegeven en op kosten van GG mee was gegaan naar Japan tegen mij zei, al het geld is bij Vadim het is uit mijn handen, hij gaat het uitzoeken. Ze zijn nog steeds aan het zoeken.
    Ik vroeg divere malen om afhandeling van zaken, maar Appy verschool zivh achter Vadim en als ik Vadim al zag, was het situatie veranderd ikke niet begrijp!


    Het M-1 management van Fedor heeft namenlijk het volgende gedaan.
    GG had een aanbieding voor een kleine 3 miljoen voor Fedor voor 1 jaar en 4 gevechten, dat bewijs heb ik. Ik zei, ik heb een top deal hier kunnen we alles goed mee maken en weer goed samenwerken , meer geld verdienen en oud zeer wegwerken.
    Daarbij was Fedor vrij om in Amerika te vechten in deze aanbieding, voor nog eens 1 miljoen per partij voor bv 2 partijen, dat is 5 miljoen samen. Dit was ook omdat K/1 toen nog Pride als een gigantische concurent zag en er alles voor over had om hem weg te halen bij Pride, het wil niet altijd zeggen dat de vechter zoveel waard is maar in sommige omstandigheden als er twee vechten om een been loopt de derde ermee heen.
    Maar M-1 koos er voor om Fedor voor $450.000 te laten vechten tegen Zulu in Pride en dan weer hetzelfde tegen Marc Coleman in de USA dat is $900.000, in een jaar hoeveel loop je dan mis ?
    Juist de keuze van M/1 koste Fedor $4.100.000 in de min!!!!!!!!
    Dat was omdat M-1 moest worden opgebouwd op het succes en de naam van Fedor. En ze geloofde ook heilig dat ze een Pride europa konden oprichten.

    Ook gingen alle organisaties waar M-1 iets mee te maken had naar de haaien, Pride, Bodog en Affliction allemaal weg, K-1/FEG is er nog steeds ook nu in moeilijkere tijden maar ze zijn er nog!

    Kahritonov is net aangekomen om weer in Nederland te trainen, die kreeg een aanbieding van M-1 ealweer een tijdje terug. Toen zei ik daar vecht hij niet voor wat M-1 aanbied, het moet minimaal 3 x zoveel zijn. Toen antwoorde M-1 dat dit belachelijk was en dat hij dat helemaal niet waard was en nooit zoveel verdiende. Ik zei, als je een goed management bent zoals GG, dan krijg je dat wel voor elkaar! Wij hebben dat wel voor elkaar gekregen en daarom is hij bij ons!

    Love Peace
    Last edited by anoniem gg; 05-10-2009 at 13:04.

  22. #122
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Dat zal ik jouw uitleggen.

    Kahritonov is net aangekomen om weer in Nederland te trainen, die kreeg een aanbieding van M-1 ealweer een tijdje terug. Toen zei ik daar vecht hij niet voor wat M-1 aanbied, het moet minimaal 3 x zoveel zijn. Toen antwoorde M-1 dat dit belachelijk was en dat hij dat helemaal niet waard was en nooit zoveel verdiende. Ik zei, als je een goed management bent zoals GG, dan krijg je dat wel voor elkaar! Wij hebben dat wel voor elkaar gekregen en daarom is hij bij ons!

    Love Peace
    From: Bas Boon ([email protected])
    Sent: Wednesday, October 10, 2007 5:16:39 PM
    To: Stanislav V. Khramov / bodogFIGHT Russia ([email protected]);

    I have also other Russian fighters (check our website), sorry that you think Sergei is not worth his money, I will pass the message to him.
    If Sergei is too expensive and not known enough known in Russia, take another Russian fighter and build his name.

    You are right his MMA career like Sergei and Fedor's can finish anytime, that's why we got him a great deal, like a manager should, why would I lower his fighting purse by 350% just to do you a favor?
    By the way who is involved in this promotion (who else is fighting) and is Vadim and Appy involved?

    I am 25 years in this game Stas and believe me I know the game like no other promoter and fight manager, you know this.

    We also have Andrey Rudakov, Eugine Lotin and Murad Chunkaiev

    With Sporting Greetings

    Bas Boon

  23. #123
    Join Date
    Jul 2007
    Posts
    437
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by basboon View Post
    Dat is een gezegde: als je een aap leert klimmen krijg je een kokosnoot op je hoofd (aap ziet er beter uit, sorry kon het niet laten), jawel GG heb Appy en Vadim en indirect jouw laten klimmen, jij was immers eerst een fan die meeging naar Japan en je ambitie was klaarblijkenlijk promotor/manager worden, de aap komt uit de mouw!
    Ik richt mij op twee personen Appy /Vadim waarvan GG vindt dat ze gewoon die ouwe zaak moeten afhandelen.
    Wow, benadeel ik jouw? vertel, ik wist niet eens dat je manager was totdat je hetzelf vertelde, dus het wordt spanned? Je hebt mij nieuwschierig gemaakt, waar heb ik jouw mee benadeeld?

    Love Peace

    beste bas ,als ik het goed begrijp is er maar een iemand op de wereld die manager mag zijn dat ben jij ?je vergeet trouwens te zeggen dat k1 meteen even de controle over fedor wou hebben mbt ufc onderhandelingen (had jou wel goed uitgekomen)daarbij was zn hand gebroken en zou hij daarna onder het mes gaan.jammer dat miro niet te bereiken meer is (of was dit de bedoeling )ik heb hem meerdere malen in zn kantoor gezien met apy maar zo betrouwbaar was hij niet. (dit blijkt ook wel want hij heeft jou ook te pakken gehad)
    miro had een contract wat hij had kunnen aanvechten maar omdat hij met of zonder jou weten meer geld van pride ontving had hij gekozen voor het hazen pad (lekker betrouwbaar)fedor en alexander waren net door pogodin belazert en hadden geen zin meer in jou en je patner miro (denk eens na als het andersom was geweest )daarbij heeft vadim nooit een cent gevangen terwijl zn video banden (toendertijd overal werden verkocht )
    enz .
    tevens heb je allemaal valse spelletjes willen spelen samen met je patner om vechters los te weken (bij 1daar speelden die bandjes een rol in)daarbij komt dat jou vechters soms helemaal niet zo blij met je waren en bij mij kwamen uithuilen ik heb daar nooit gebruik van gemaakt omdat ik respect voor je had en dat eerlijkheid bij mij hoog staat (zoals je weet)en heb gezegt dat ze eerst maar met hun management eruit moesten komen .
    dus bas ga nou zelf niet voor de goed heilig man zitten spelen
    love en peae

  24. #124
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    worldwide
    Posts
    2.146
    vCash
    126000

    Default

    Ik moest gisteren eigenlijk al weg, maar moest dit even uitstellen.
    Ik ga jullie weer verlaten, is er weer wat rust!

    Love you all

    Peace!

  25. #125
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    pfff veel tekst man....ingewikkelde verhalen....ja/nee....
    wat ik niet begrijp is dat iedereen er wel vanuit gaat dat vadim zo eerlijk is als een koorknaapje, ken die hele gast niet, maar zou ook zomaar full of shit kunnen zitten toch?

    bas heeft het zichzelf natuurlijk wel wat moeilijk gemaakt hier op het forum om heel erg geloofwaardig te zijn...dus op zich begrijpelijk dat er sceptisch op gereageerd wordt...

    op een punt moet ik BB gelijk geven, als je als manager Fedor's belangen behartigd moet ie er GVD voor zorgen dat ie meer vecht! (zeg ik dan als fan...) net als BB er voor moet zorgen dat Overeem z'n strikeforce titel verdedigd ;-)

    dus aan het werk gasten!!
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •