MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 86 of 86
  1. #76
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.039
    vCash
    126000

    Default

    Weet iemand trouwens of Videoland door niet Nederlanders in het buitenland wordt bekeken? Anders is het wel apart. Eerst zie je semeleer met daaronder kickboks kampioen enz. Daarna zie je twee vrolijk zwaaiende Marokkaanse mannen met daaronder Mocro maffia😃
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    May 2014
    Posts
    563
    vCash
    111758

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Weet iemand trouwens of Videoland door niet Nederlanders in het buitenland wordt bekeken? Anders is het wel apart. Eerst zie je semeleer met daaronder kickboks kampioen enz. Daarna zie je twee vrolijk zwaaiende Marokkaanse mannen met daaronder Mocro maffia😃
    Hahaha, goed punt: de show wordt ook in het buitenland uitgezonden maar ik vermoed dat dit wordt weg ge edit.

    Ik vraag me af hoeveel kijkers er sowieso zijn in het buitenland, ik vermoed dat de hele operatie toch vooral draait op de Nederlands markt.

  3. #78
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.039
    vCash
    126000

    Default

    Idd. Niet over editen nagedacht. Vond het gewoon wel grappig. Geen idee hoe de kijkcijfers zijn in het buitenland. Is dat ergens te vinden?

  4. #79
    Join Date
    May 2014
    Posts
    563
    vCash
    111758

    Default

    Niet direct ergens openbaar dus ik denk dat alleen de echte Glory insiders dit weten. Mijn indruk is dat alleen in Nederland er gebruik wordt gemaakt van een grote kanaal. Een groot gedeelte van de wereld is via de Bally Live app - komt nogal niche op me over die app maar ik kan er helemaal naast zitten dat het keiharde markt leiders zijn, ik ken die wereld niet verder.

  5. #80
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.773
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mrtweakbox View Post
    Niet direct ergens openbaar dus ik denk dat alleen de echte Glory insiders dit weten. Mijn indruk is dat alleen in Nederland er gebruik wordt gemaakt van een grote kanaal. Een groot gedeelte van de wereld is via de Bally Live app - komt nogal niche op me over die app maar ik kan er helemaal naast zitten dat het keiharde markt leiders zijn, ik ken die wereld niet verder.
    Baily live zegt mij niks.
    Geen idee hoe het zit met hun uitzend deals buiten NL.

  6. #81
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    den haag
    Posts
    1.039
    vCash
    126000

    Default

    Ufc doet dat toch redelijk transparant volgens mij. Zou niet weten waarom glory dat niet doet

  7. #82
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.773
    vCash
    126000

  8. #83
    Join Date
    May 2014
    Posts
    563
    vCash
    111758

    Default

    Quote Originally Posted by carlo1 View Post
    Ufc doet dat toch redelijk transparant volgens mij. Zou niet weten waarom glory dat niet doet
    Ik vermoed om dezelfde reden dat ik vroeger mijn rapport thuis niet liet zien...

  9. #84
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    34
    vCash
    126000

    Default

    Interview op het kanaal van Imad hadar met de winnaar https://www.instagram.com/reel/C7ZdEPlt6Lj/

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post
    Maslobojev vondt dat Bahram niet volgens de kickboks regels vecht. Was meer aan het straatvechten en gaaf aan dat Bahram expres zijn hoofd gebruikte. Onverantwoord om door te vechten volgens Maslobojev.
    Denk dat die litouwenhianees nog zeker 3 goede jaren voor zich heeft, n.a.v de rust die hij pakt omdat hij hiervoor vooral tegen nobodie’s heeft gestaan, hij is pas na zijn 30e serieus gaan vechten

    Hij had ook aangegeven nog een HW partij te willen gaan draaien

  10. #85
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.773
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justsomebody View Post
    Interview op het kanaal van Imad hadar met de winnaar https://www.instagram.com/reel/C7ZdEPlt6Lj/



    Denk dat die litouwenhianees nog zeker 3 goede jaren voor zich heeft, n.a.v de rust die hij pakt omdat hij hiervoor vooral tegen nobodie’s heeft gestaan, hij is pas na zijn 30e serieus gaan vechten

    Hij had ook aangegeven nog een HW partij te willen gaan draaien
    Maslobojev draait nog HW partijen in K.O.K.
    Hij heeft ook een lange amateur carrière.


    Wat vinden jullie van Ibrahim el Bouni?
    Wat is zijn volgende stap? Het is nu overduidelijk dat hij niet kan vechten met beukers. Verloren van Plazibat in K1 finale GP toen was Plazibat wat lichter en meer technischer, Khbabez in ONE, in Glory van Latescu, Rajabzadeh.

  11. #86
    Join Date
    Apr 2012
    Posts
    851
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eindbaas View Post

    Wat vinden jullie van Ibrahim el Bouni?
    We hebben een sterke divisie nodig. Hij kan nog steeds elite tegenstanders of een deel van zijn niveau verslaan.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •